اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غواص دوران دفاع مقدس:

آزادسازی خرمشهر سبب برهم زدن معادلات استکبار شد

خبرگزاری فارس: غواص دوران دفاع مقدس گفت: آزادسازی خرمشهر موجب برهم زدن معادلات سیاسی و نظامی استکبار در منطقه شد.

آزادسازی خرمشهر سبب برهم زدن معادلات استکبار شد

جواد محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ سوم خرداد به عنوان روز آزادسازی خرمشهر معادلات جهانی استکبار را برهم زده و عزت و غرور برای کشور به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: با وجود همه استحکامات دشمن در داخل و خارج خرمشهر رزمندگان اسلام عزم خود را برای پیروزی در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر به کار گرفتند.

این غواص دوران دفاع مقدس تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر موجب برهم زدن معادلات سیاسی و نظامی استکبار در منطقه شد و قدرت انقلاب اسلامی یکبار دیگر به جامعه جهانی نشان داده شد.

وی با بیان اینکه دشمن همه تجهیزات و امکانات خود را برای به زانو درآوردن نظام اسلامی به کار می‌گرفت و کسی تا قبل از این عملیات تصور آزادسازی خرمشهر را نداشت، افزود: این پیروزی موجب آشکارشدن قدرت نظامی و سیاسی ایران شد.

محمدی با اشاره به نقش ایران در بین‌الملل پس از آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: قبل از آزادسازی خرمشهر دشمن رو به جلو و برای براندازی نظام تلاش می‌کرد، اما پس از انجام عملیات بیت‌المقدس ایران رو به جلو حرکت کرده و ثابت کرد که رزمندگان اسلام از هر قشر و طایفه‌ای که باشند برای آزادسازی حتی یک وجب از خاک کشور از هیچ کوششی فرو گذار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس با بسیج مردمی و اتحاد و همدلی نیروهای مسلح موجب آزادسازی خرمشهر شد، خاطرنشان کرد:‌ راهنمایی، هدایت و دیدگاه رهبری موجب پیروزی در این دوران شد.

این غواص خط‌شکن دوران دفاع مقدس ادامه داد: هر حرکتی در دوران دفاع مقدس با دیدگاه و هدایت رهبری به نحو مطلوبی صورت می‌گرفت و رزمندگان اسلام برای تبعیت از رهبر از یکدیگر پیشی می‌گرفتند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول