اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هرسین:

هدف از تصرف خرمشهر در دست گرفتن بنیان اقتصادی ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان هرسین گفت:هدف دشمن از جنگ و تصرف خرمشهر الحاق مناطق نفت‌خیز و به‌طور کلی در دست گرفتن بنیان اقتصاد کشور ایران بود.

هدف از تصرف خرمشهر در دست گرفتن بنیان اقتصادی ایران بود

بهمن قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به سالروز سوم خرداد روز مقاومت اظهار کرد: هدف دشمن از جنگ و تصرف خرمشهر الحاق مناطق نفت‌خیز و به‌طور کلی در دست گرفتن بنیاد اقتصاد کشور ایران بود.

وی با اشاره به رشادت‌ها و مقاومت ملت غیور ایران تصریح کرد: ملت ایران همچنان که در طول تاریخ نیز برای جهانیان ثابت شده است ذلت را نمی‌پذیرند در برابر کفر با جان و دل ایستادگی می‌کند.

فرماندار شهرستان هرسین گفت: به برکت خون شهدا و ایثارگری زن و مرد ایرانی نقشه پلید و شوم دشمن برطرف شد و ملت ایران خرمشهر را با خون خود آزاد کردند.

وی تصریح کرد: فتح خرمشهر نمایش یک مقاومت در برابر یک جنگ نابرابر بود و این شاخص قیام و مقاومت امروز در دنیا خود را نشان داده است.

قربانی با اشاره به انقلاب‌هایی که در دنیا در حال شکل‌گیری است ادامه داد: به فرموده امام راحل( ره) ملت ایران از 8 سال دفاع مقدس پشیمان نیست بلکه به تکلیف خود عمل کرده است.

وی افزود: شعار‌های که از این کشورها به گوش می‌رسد همان شعارهای انقلاب ایران است و الله‌اکبر‌گویان خشم و انزجار خود را علیه مستکبران اعلام می‌کنند.

 قربانی، مقاومت لبنان و به زانو در‌آمدن اسرائیل در برابر آنان را نشات گرفته از مقاومت، رشادت و دلیری ملت ایران دانست.

وی اعلام کرد: هیچ‌گاه دشمن را در برابر خود بزرگ نبینیم زیرا ما عظمتی داریم که آنان نمی‌توانند به آن برسند ما خدا را داریم و همواره در هر کار و عملی به او توکل می‌کنیم.

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به سیاست الحاق بحرین به عربستان گفت: این توطئه حکام کشورهای عربی است که متکی و نوکر استکبار هستند‌.

وی الحاق بحرین به عربستان را ثابت کردن نوکری آل‌سعود به استکبار جهانی دانست.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: افکار و عقاید ملت بحرین کاملا متفاوت با حکام عربی است شعار آنها شعار ملت ایران است و آنها هیچ‌گاه زیر بار ظلم نمی‌روند و همچنان در برابر عزت خود ایستادگی خواهند کرد.

قربانی در پایان با اشاره به سالروز ارتحال امام‌خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: بر اساس اعلام عمومی 500 نفر از آحاد مردم شهرستان هرسین به مرقد مطهر امام راحل (ره) اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول