اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران:

فرهنگ ایثار و شهادت قدرتی دوباره در ما به ‌وجود می‌آورد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: فرهنگ ایثار و شهادت قدرتی دوباره در ما به ‌وجود می‌آورد.

فرهنگ ایثار و شهادت قدرتی دوباره در ما به ‌وجود می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران علی نصیری شامگاه دوشنبه در نخستین یادواره شهدای گردان المهدی (عج) که در حسینیه فاطمه زهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا سبب می‌شود بین ما و خانواده‌های شهدا فاصله ایجاد نشود و فرهنگ ایثار و شهادت نیز انگیزه و قدرتی دوباره در ما ایجاد می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: همواره همه از نام و یاد شهدا در زندگی از برکت برخوردار می‌شوند و ما امروز به عنوان خدمتگزار در مجموعه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خادم خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

نصیری با تشکر از خانواده شهید حسینیان برای برپایی نخستین یادواره شهدای گردان المهدی (عج)، خاطرنشان کرد: صمیمانه از خانواده شهید حسینیان تشکر می‌کنم که بسیار کمک ما کردند.

وی در ادامه با اشاره به تغییرات در ساختار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد:‌ مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت ساختار جابه‌جایی‌هایی را به همراه داشت و خواسته و ناخواسته ما نتوانستیم توفیقی برای یادواره شهدا و یاد آن عزیزان داشته باشیم.

نصیری افزود: امروز در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر خداوند این عنایت را نصیبمان کرد و این توفیق را داد تا بتوانیم این حرکت خوب را ادامه دهیم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: به لطف خدا یادواره شهدا را به‌طور منظم آغاز می‌کنیم و امیدواریم تا پایان سال، پنج یادواره شهدای گردان‌های مختلف را برگزار کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز همه مدیون خانواده شهدا هستیم و تمام مسئولان کشور نسبت به این خانواده‌ها بدهکارند از روی خانواده‌های شهدا شرمنده هستیم و ما تاکنون در مقابل آنها کوتاهی کرده‌ایم و نتوانستیم وظیفه شرعی و دینی خود را در برابر این ایثارگری‌ها انجام دهیم.

نصیری تاکید کرد: به فضل خدا قصد داریم یادبودهای گردانی را هر فصل ادامه داده و بتوانیم پیشکسوتان مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه مردم بشناسانیم.

این گزارش حاکی است، نخستین یادواره سرداران و شهدای گردان المهدی (عج) در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،‌ علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، مردم غیور، شهید پرور، همیشه در صحنه و ولایی ایران اسلامی در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول