اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ‌استان تهران:

شهادت مرتضی مطهری‌ ثلمه‌ای بزرگ بر پیکر انقلاب وارد کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به فضایل علامه سید مرتضی مطهری، شهادت این عالم بزرگ را ثلمه‌ای بزرگ بر پیکر انقلاب دانست.

شهادت مرتضی مطهری‌ ثلمه‌ای بزرگ بر پیکر انقلاب وارد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌عمومی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین نعمت فخری اظهار داشت: قرآن کریم در مورد خلقت بشر این موضوع را مطرح می‌کند که «الرحمن علم القرآن خلق الانسان علمه البیان» خدای سبحان اولین معلم و مربی است که علم را به همه عالم یاد داده و کسانی که در مسیر علم و حقیقت گام برمی‌دارند و برای پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند خدای متعال با درجات عالی از آنها یاد می‌کند و همه علما از صدر تا کنون این‌گونه بوده‌اند و مردم را به علم و عمل و مقاومت در مقابل شیاطین و جن و انس دعوت کرده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به فضایل علامه سید مرتضی مطهری، شهادت این عالم بزرگ را ثلمه‌ای بزرگ بر پیکر انقلاب دانست و به ذکر بیاناتی از امام راحل و علامه طباطبایی درباره عظمت شهید مطهری پرداخت و افزود: همزمان با روز معلم، در مجموعه سپاه نیز این روز به عنوان روز عقیدتی و سیاسی نامگذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: بعضی‌ها بعد از انقلاب انقلابی شدند، اما سپاه انقلابی به دنیا آمد، در حقیقت سپاه مولود انقلاب است، به همین منظور باید از جهات اعتقادی و مذهبی در سطح مطلوبی قرار داشته باشد‌.

‌فخری به ذکر فرمایشاتی از مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: ایشان در سال 70 فرمودند «شما عزیزان راه پرماجرایی را تا امروز پیموده‌اید، سرگذشت پاسداری در جامعه ما واقعیتی شبیه افسانه است»؛ اگر گوشه‌هایی از زندگی پاسداران را در کتابی گردآوری و به زبان‌های مختلف ترجمه کنند، کسانی که در حال و هوای مسائل ایران نبوده‌اند چناچه این کتاب را بخوانند که از هر 10 نفر 8‌ـ 9 نفر خواهند گفت که این حقیقت افسانه است، در حالی که سرگذشت پاسداران و سپاه واقعیت است اما این واقعیت آنقدر بالاتر از سطح عادی زندگی مردم ما است که برای بشر امروز به آسانی قابل باور نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: به تعبیر فرمانده معظم کل قوا «اگر همه استوانه‌ نظام بلغزد، من این استوانه‌های لغزان را به سپاه گره می‌زنم و من وقتی شما پاسداران را می‌بینم خستگی از تنم بیرون می‌رود، به همین علت است که دشمنان می‌خواهند سپاه را از انقلاب دور نگه دارند و آن را تضعیف کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول