اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی تاکید کرد

نگاه دولت‌ معطوف به فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران گفت: سفرهای استانی هیئت دولت در کشور به ویژه در مناطق محروم به خوبی قابل مشاهده است و این دولت توجه خاصی به ایثارگران و خانواده‌های شهدا داشته است.

نگاه دولت‌ معطوف به فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در حاشیه سفرهای هیئت دولت به شهرستان‌های خراسان‌‌رضوی در جمع خبرنگاران گفت: خوش‌بختانه به واسطه انجام این سفرها می‌توان گواهی داد که به عدالت به عنوان یکی از اهداف تشکیل حکومت اسلامی بیش از گذشته نزدیک شده‌ایم.

وی هم‌چنین افزود: با هیچ کاری نمی‌توان فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های جانبازان را پاسداشت اما کارگزاران دولت هر آنچه در توان داشتند برای تکریم آنها به کار گرفته‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افزایش چند برابری تعداد نشان‌های افتخار اعطاء شده به این عزیزان در دولت نهم و دولت گواهی بر این ادعاست.

نماینده عالی دولت در استان خراسان‌رضوی گفت: گسترده‌تر بودن میزان این استقبال در نقاط کم‌تر برخوردار نسبت به سایر مناطق نشانه گسترش برکات این سفرها به تمامی بخش‌ها به ویژه مناطق محروم است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول