اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفا‌تر نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

ارزش والای شهادت در جشنواره‌ها کمرنگ نشود

خبرگزاری فارس: مسئول دفا‌تر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: جشنواره‌های شاهد و ایثارگر باید به گونه‌ای مدیریت و جهت‌دهی شود که ارزش والای شهادت و این مفهوم بزرگ در آنها کمرنگ نشود.

ارزش والای شهادت در جشنواره‌ها کمرنگ نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی ظهر امروز در افتتاحیه نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، یکی از دستاوردهای انقلاب را احیای فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: نگاه امام به مسئله شهید و شهادت یک نگاه فاخر و برجسته است که باید آن را پاس بداریم.

وی با اشاره به جشنواره دانشجویان شاهد و ایثارگر تأکید کرد: یکی از آفات بخش فرهنگی جامعه، غفلت از قالب‌های مبارک و نورانی است به ویژه در مورد مفاهیمی که مقدس‌ هستند و به آن‌ها بی‌توجهی می‌شود.

شفیعی گفت: گاهی در نوعی ابتذال می‌غلتیم و عنوانش را فرهنگی می‌گذاریم این گونه موارد بسیار خطرناک است، دستاویز قرار دادن مفاهیم دینی و ارزشی خیانت به این مفاهیم است.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه شهید چمران اهواز خاطر نشان کرد: وقتی عنوان مقدس و مبارکی در تارک و پیشانی کار جلوه‌گری می‌کند، باید همه مسیر رنگ و بوی فرهنگی داشته باشد.

وی از مسئولان برگزاری جشنواره شاهد و ایثارگر درخواست کرد سطح فاخری برای ابعاد جشنواره در نظر بگیرند و از غلتیدن در ورطه بخشی از برنامه‌ها که شایسته نیستند، خودداری کنند.

نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید چمران اهواز از امروز آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول