اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تبریز آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نخستین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آغاز به کار این شورا در تبریز خبر داد.

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تبریز آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، "علی داننده" در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه تبیین حماسه آفرینی‌های رزمندگان دفاع مقدس رسالت خطیری بر دوش پژوهشگران،‌ محققان و اصحاب فرهنگ و هنر است، هدف از تشکیل این شورا را ترویج،‌گسترش و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت آن عنوان کرد.

وی، نظارت هماهنگی و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت و ارتقای سطح دانش و آگاهی عمومی نسبت به فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف عمده این شورا برشمرد.

داننده گفت: مطالعه، ‌تجزیه، تحلیل و ارزیابی علمی فرهنگ ایثار و شهادت و بررسی موضوعات و طرح‌های واصله در این راستا و همچنین هماهنگی و تدوین شیوه‌های اجرایی و نظارتی جهت ایفای وظایف دستگاه‌ها در چارچوب سیاست‌های شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر وظایف این شوراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برای تعمیق این فرهنگ متعالی باید شیوه‌های مدیریتی و تشویقی مناسبی اتخاذ شده و زمینه‌های همکاری و هم‌افزایی دستگاههای دولتی،‌ عمومی و سازمان‌های مردم‌ نهاد استان فراهم شود.

وی تاکید کرد: رزمندگان و ایثارگران همواره مایه مباهات ایران اسلامی هستند و دستاوردهای ارزشمند آنان باید حفظ و به نسل‌های آتی منتقل شود.

براساس این گزارش ریاست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده استاندار و دبیری این شورا نیز بر عهده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول