اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان خواستار شد

لزوم تفهیم فرهنگ جبهه و شهادت به نسل جوان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر، خواستار توجه بیش‌تر دستگاه‌های مربوطه به "تفهیم فرهنگ جبهه و شهادت" به نسل جوان شد.

لزوم تفهیم فرهنگ جبهه و شهادت به نسل جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری دوشنبه شب در نشست هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، خواستار تفهیم فرهنگ جبهه و دفاع مقدس به نسل جوان جامعه شد و ابراز داشت: با تقویت روحیه شهادت و ایثار در جوانان ترس استکبار جهانی بیش‌تر می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان احترام به رزمندگان و جانبازان را از مقوله‌های مهم در سیستم اداری ذکر و افزود: سعی مدیران استان باید برای رفع مشکلات این قشر از جامعه باشد.

بامری اضافه کرد:‌ در سالروز آزادسازی خرمشهر از ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: باید از ارزش‌های دفاع مقدس که رزمندگان، جانبازان، بخشی از آن هستند تقدیر کرد و یاد آنها را برای همیشه در اذهان مردم زنده نگه داشت و به نسل‌های بعد منتقل کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های دولتی و اجرایی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن سالروز فتح خرمشهر باید تلاش کنند، اذعان داشت: با معرفی شهیدان و رزمندگان و جانبازان هر اداره دولتی می‌توان روحیه شهادت و ایثار را در بین اقشار جامعه تقویت و آنان را برای نسل‌های بعد بازگو کرد.

غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس، برگزاری محفل انس با قرآن و ایستگاه صلواتی و برگزاری مراسم خاطره‌گویی به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در هرمزگان عنوان شد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول