اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

50 گفتمان ایثار و شهادت در مدارس زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 50 گفتمان با محوریت ایثار و شهادت همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در مدارس استان زنجان برگزار می‌شود.

50 گفتمان ایثار و شهادت در مدارس زنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان گفت: 100 نفر مبلغ زن و مرد همزمان با سالروز فتح خرمشهر به مساجد و مراکز فرهنگی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشن و سخنرانی با محوریت میلاد امام محمد باقر(ع) و جشن پیروزی و ایثار و شهادت توسط روحانیون مستقر از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همزمان با سوم خرداد است، خاطر نشان کرد: مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در بین اعضای پایگاه امام علی(ع) اداره‌کل تبلیغات اسلامی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 50 گفتمان ایثار و شهادت در مدارس دخترانه و پسرانه استان زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری یادواره شهدای روحانی نیز از دیگر برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان همزمان با سالروز فتح خرمشهر است.

وی با اشاره به اینکه یک مورد اردوی بازدید از مناطق جنگی ویژه اعضای پایگاه امام علی(ع) اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: همزمان با آزادسازی خرمشهر مسابقه طراحی و نقاشی نیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی با اشاره به برگزاری نمایشگاه و توزیع بسته‌های فرهنگی در سالروز فتح خرمشهر تصریح کرد: توزیع کتاب با موضوع ایثار و شهادت به کتابخانه‌های زیر پوشش از دیگر اقدامات و برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در سوم خرداد است.

وی به برگزاری مراسم جشن و سخنرانی با رویکرد مسجد محوری در 15 مسجد اشاره کرد و افزود: از ایثارگران کانون‌های فرهنگی زیرپوشش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان نیز تقدیر می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: همزمان با سالروز سوم خرداد 10 هزار مورد پیامک تبریک به مناسبت میلاد امام محمد باقر(ع) و سالروز فتح خرمشهر توسط شورای هیئات مذهبی به هیئت‌های مذهبی استان زنجان ارسال می‌شود.

وی همچنین با اشاره به توزیع کتاب "دا" و "بابا نظر" در میان اعضای کانون‌های فرهنگی زیرپوشش اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: ویژه‌ برنامه جشن میلاد امام محمد باقر(ع) و ایثار و شهادت در سایت‌های زیرپوشش اداره‌کل تبلیغات اسلامی شامل سایت تبیان، دبیرخانه گفتمان‌های دینی و جشنواره پیوست فرهنگی درج می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول