اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت کرمانشاه:

ترس دشمن از فرهنگ شهادت است نه بمب هسته‌ای

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت کرمانشاه گفت: ترس ابرقدرت‌ها از نظام جمهوری اسلامی داشتن بمب هسته‌ای نیست بلکه وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان است.

ترس دشمن از فرهنگ شهادت است نه بمب هسته‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد کرمی در آیین اختتامیه اردوی راهیان‌نور دانشگاه صنعتی با موضوع تاثیر عملیات آزادسازی خرمشهر بر تحولات منطقه که امروز در دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: زیارت مزار شهدا و راهیان نور ریشه در تعالیم دینی ما در صدر اسلام دارد که در روایات و احادیث نبوی و ائمه اطهار به کرات آمده است.

وی همچنین با اشاره به برخی از تحولات اخیر در منطقه گفت: آنچه باعث ترس ابرقدرت‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است داشتن بمب هسته‌ای نیست بلکه وجود فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان این مرز و بوم است که باعث ترس و عقب‌نشینی دشمنان شده است.

نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت کرمانشاه اردوی فرهنگی راهیان نور را فرصتی مناسب برای خودسازی جوانان و آماده‌سازی زمینه ظهور امام عصر‌(عج) دانست و از بانیان اردوی فرهنگی راهیان نور تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: قیام امام حسین‌(ع) و شهدای این سرزمین به عنوان مصادیق دفاع از حق علیه باطل الگویی کامل برای تمام انسان‌های آزاده جهان است که باید با استمرار زنده نگه‌داشته شوند.

علیرضا دودمان افزود: برای اغنای فرهنگ شهادت در بین نسل آینده باید کار فرهنگی صورت بگیرد لذا اردوی راهیان نور یک حرکت فرهنگی خودجوش است که تاثیر عمیقی بر نسل سوم و کسانی که در جنگ نبودند دارد.

دودمان تصریح کرد: ما به‌عنوان جامعه دانشگاهی وظیفه سنگینی در ارتباط با پیگیری مسائل و چرایی‌های جنگ به صورت تخصصی داریم که در این زمینه کرسی‌های آزاد اندیشی فرصت مناسبی برای بررسی این مسائل است.

گفتنی است، در سال 90 دانشگاه صنعتی 150 دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه را که 18 درصد از دانشجویان این دانشگاه را شامل می‌شود به مناطق عملیاتی اعزام کرده است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول