اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی:

فرهنگ ایثار و شهادت غنی‌ترین گنجینه‌ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت از غنی‌ترین گنجینه‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود گفت: تلاش در راستای اعتلاء و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است.

فرهنگ ایثار و شهادت غنی‌ترین گنجینه‌ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در نشست اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: امروز نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود که همه دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه با ارایه برنامه به خصوص به منظور شناخت بیشتر نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت‌ بکوشند.

وی تصریح کرد: پرداختن به ایثار و شهادت به عنوان حرکتی فرهنگی نیازمند بودجه و اعتبار است که 20 درصد از بودجه‌های فرهنگی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان باید به این مهم اختصاص یابد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی ورود اقشار مختلف جامعه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه‌ همگانی است، هر کس به اندازه خود در نهادینه شدن این فرهنگ سهم دارد که باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ادامه راه شهدا دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی هر چه دارد از برکت خون شهدا است و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا رسالت سنگین دستگاه‌های فرهنگی است.

سردار غلامعلی ابوحمزه افزود: مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

مصطفی مشایخی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز حفظ آثار و دستاوردهای هشت سال دوران دفاع مقدس را از اهداف اصلی تشکیل شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول