اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم باروبن قزوین:

باروبن تمام‌کننده خوب ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم باروبن قزوین با اشاره به شکست تیمش مقابل سالکوی شاهرود در لیگ دسته دوم فوتسال، گفت‌: مشکل این تیم این است که تمام‌کننده خوب ندارد.

باروبن تمام‌کننده خوب ندارد

هادی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با بیان اینکه در دیدار مقابل تیم سالکوی شاهرود بازیکنان تیم باروبن بازی را به خوبی آغاز کردند، اظهار کرد: در نیمه نخست فرصت‌های زیادی را روی دروازه تیم شاهرودی ایجاد کردیم که متأسفانه با بی‌دقتی مهاجمان همه فرصت‌ها از دست رفت.

وی با اشاره به اینکه در دقایق پایانی نیمه نخست در چندین موقعیت بازیکنان تیم باروبن می‌توانستند دروازه سالکوی شاهرود را باز کنند، اضافه کرد: با توجه به اینکه از نبود یک تمام‌کننده خوب رنج می‌بریم با بدشانسی بازیکنان دو بار توپ را به تیرک دروازه تیم شاهرودی زدند‌.

سلطانی تصریح کرد‌: در نیمه دوم این دیدار بازیکنان تیم باروبن نتوانستند نکات تاکتیکی تیم را در زمین به خوبی پیاده کنند و این بازیکنان تیم سالکوی شاهرود بودند که به نوعی سوار بر بازی شدند و با در اختیار گرفتن توپ و میدان موقعیت‌های گل‌زنی زیادی را روی دروازه ما ایجاد کردند‌.

سرپرست تیم باروبن قزوین با بیان اینکه بازیکنان این تیم در دقایق پایانی خسته شده بودند، عنوان کرد‌: در نهایت این بازیکنان تیم سالکوی شاهرود بودند که مزد برتری خود را با گل ثانیه‌های پایانی بازی گرفتند و سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کردند‌.

وی با بیان اینکه در اوایل فصل انتظارات کادر فنی از بازیکنان تیم خیلی بالاتر بود، افزود: با آغاز رقابت‌های این فصل، بازیکنان نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند و در بازی‌های باقی‌مانده باید فکری به حال روند نتایج ضعیف تیم داشته باشیم‌.

سلطانی با اشاره به اینکه برای حفظ موقعیت تیم باروبن و کسب امتیاز در بازی‌های آینده باید چند مهره جدید را به خدمت بگیریم، عنوان کرد‌: در حال حاضر با دو سه بازیکن مذاکره داریم که امیدوار هستیم در پایان نیم فصل آن‌ها را به جمع نفرات خود اضافه کنیم‌.

تیم فوتسال باروبن قزوین در هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در شاهرود با نتیجه یک بر صفر مقابل سالکو این شهر بازی را واگذار کرد‌.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول