اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا

3 فوتسالیست قمی به تیم ملی دانشجویان دعوت شدند

خبرگزاری فارس: سه فوتسالیست قمی به تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان دعوت شدند.

3 فوتسالیست قمی به تیم ملی دانشجویان دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم یکی از استان‌های مهد فوتسال در کشور استان قم است که علاقمندان به این رشته ورزشی آن را از قطب‌های اصلی فوتسال کشور می‌دانند و در سال‌های اخیر توانسته فوتسالیست‌های موفقی را به تیم‌های ملی معرفی کند.

در حال حاضر دو فوتسالیست قمی در تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در تورنمنت بین‌المللی کشور چین به سر می‌برند و با تمام توان و تلاش آماده همراهی تیم ملی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کشور امارات می‌شوند.

تیم‌های باشگاهی فوتسال قم نیز در تمام ادوار مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همواره جزو مدعیان قهرمانی بوده‌اند، تیمی مانند ارم‌کیش قم دو بار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شده است و تیمی مانند صبا امسال موفق به کسب رتبه ششم شد.

در این بین بازیکنان بومی فوتسال قم را کاملا پویا و متحول کرده‌اند و قم از جمله استان‌هایی است که با کمترین هزینه تیم‌های خود را در لیگ‌های کشوری شرکت می‌دهد و نمایندگان آن ترکیبی از بازیکنان بومی فوتسال هستند بدون اینکه چهره سرشناسی در تیم‌های قمی حضور داشته باشد.

حاصل سرمایه‌گذاری وسیع در فوتسال قم معرفی چهره‌های بسیار توانای فوتسال است که در تیم‌های ملی جوانان، امید و بزرگسالان فوتسال کشورمان و همچنین سایر تیم‌های ملی نظیر تیم ملی فوتسال دانشجویان عضویت یافته و توانایی خود را نشان داده‌اند.

امسال قرار است کشورمان میزبان رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا باشد و به همین خاطر تلاش این است که با توجه به امکان حضور دو تیم از کشورمان در این رقابت‌ها، تیم‌هایی قوی و منسجم آماده رقابت با حریفان آسیایی خود شوند.

مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا از خرداد ماه امسال به میزبانی تهران برگزار می‌شود و این روزها دو تیم ملی (الف) و (ب) زیر نظر دو مربی با سابقه فوتسال کشور یعنی سیدمهدی ابطحی و ناصر صالح آماده رقابت با حریفان می‌شوند.

هر دو تیم بازیکنان مطرح و مستعد را در ترکیب خود دارند و در این بین سه فوتسالیست قمی نیز در تیمی عضویت دارند که هدایت آن بر عهده سرمربی سابق تیم فوتسال ارم‌کیش قم در دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی سیدمهدی ابطحی است.

برای مسابقات قهرمانی آسیا محسن شنوفی، محمد دهقان و محسن‌پور ابراهیم سه فوتسالیست قمی هستند که در تیم با سرمربیگری سیدمهدی ابطحی حضور دارند و در پایان مسابقاتی که در ایران برگزار می‌شود، تیم‌های برتر راهی مسابقات جهانی پرتغال خواهند شد.

رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا از پانزدهم خرداد در حالی به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می‌شود که دور جدید تمرینات تیم‌های ملی فوتسال از روز شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه در سالن دانشگاه تهران از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول