اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم خبر داد

دعوت فوتسالیست‌های دانشگاه قم به تیم ملی دانشجویان

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم از دعوت دو فوتسالیست دانشجوی این دانشگاه به تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان خبر داد.

دعوت فوتسالیست‌های دانشگاه قم به تیم ملی دانشجویان

امیر دلشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ورزش دانشگاه قم از ظرفیت و استعدادهای بسیار درخشانی در رشته‌های مختلف ورزشی برخوردار است و در کنار موفقیت‌هایی که ورزشکاران دانشجو کسب می‌کنند، حضور آنها در تیم‌های ملی دانشجویان کشورمان از اتفاقات مهم برای این دانشگاه بوده است.

وی ادامه داد: ورزشکاران دانشجوی دانشگاه قم در طول سال حضور در رقابت‌های مهمی همچون لیگ و قهرمانی کشور دانشجویان در رشته‌هایی نظیر فوتبال، فوتسال، کاراته، کشتی، بدمینتون، والیبال و دو و میدانی را تجربه می‌کنند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم ابراز داشت: در بیشتر رشته‌هایی که نام برده شد، موفقیت‌های مهمی در مسابقات قهرمانی کشور به دست آورده‌ایم اما در حال حاضر یکی از مهم‌‌ترین اتفاقات در ورزش دانشگاه قم دعوت دو دانشجوی فوتسالیست به تیم ملی کشورمان است.

وی با ابراز خوشحالی از دعوت از دو دانشجوی دانشگاه قم به تیم ملی دانشجویان، یادآور شد: این دومین مرحله برنامه‌ها و اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان است که در آن دو نفر از دانشجویان دانشگاه قم نیز حضور خواهند داشت.

دلشاد خاطرنشان کرد: این دو فوتسالیست ملی پوش دانشگاه قم یاسر فرضی و سعید توحیدیان هستند که به مرحله دوم اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال دانشجویان کشور راه یافتند در حالی که انتخاب آنها از بین 90 دانشجوی فوتسالیست صورت گرفته است.

وی بیان داشت: مرحله دوم اردوهای آماده سازی و تمرینات تیم ملی فوتسال دانشجویان کشورمان از امروز تا بیست و ششم اردیبهشت ماه با حضور نفرات مورد نظر کادر فنی در سالن شماره دو دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم با اشاره به موفقیت ورزشکاران دانشجو و کارکنان این دانشگاه در رقابت‌های ورزشی قهرمانی دانشگاه‌های کشور، اظهار داشت: ورزشکاران دانشجو در دانشگاه قم در هر دو بخش دختران و پسران در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی فعالیت و در مسابقات المپیاد و همچنین قهرمانی دانشگاه‌های کشور نیز شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران دانشجو در رقابت‌های ورزشی دانشگاه‌های کشور از برگزاری رقابت‌های مسابقات فوتسال کارکنان مرد دانشگاه‌های استان قم نیز خبر داد و بیان داشت: مسابقات فوتسال کارکنان مرد دانشگاه‌های استان قم با حضور 11 تیم به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد که پس از انجام مسابقات در مرحله مقدماتی، تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی، جامعةالمصطفی العالمیه، دانشگاه پردیس و دانشگاه قم به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت دانشگاه علوم پزشکی مقام اول، دانشگاه پردیس مقام دوم و جامعةالمصطفی مقام سوم را کسب کردند.

دلشاد در ادامه از قهرمانی تیم پسران دانشجوی دانشگاه قم در فوتسال دانشجویان استان خبر داد و ابراز داشت: مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های استان قم با حضور 10 تیم به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد که پس از انجام 32 بازی در مرحله مقدماتی، تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه قم و دانشگاه تربیت معلم به مرحله نهایی راه یافتند که در پایان دانشگاه قم مقام اول، دانشگاه علوم پزشکی مقام دوم و دانشگاه پیام نور مقام سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول