اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند:

سرمربی تیم فوتسال را به زودی معرفی می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند گفت: توافقات اولیه با سرمربی تیم گیتی‌پسند انجام شده و به زودی وی را معرفی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتسال را به زودی معرفی می‌کنیم

علی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: علیرضا افضل گزینه اصلی باشگاه برای فصل آینده و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بوده و توافقات اولیه با وی انجام شده است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد فصل گذشته طاهری در باشگاه گیتی‌پسند تصریح کرد: برای انجام توافقات نهایی جلسه‌ای را با افضل برگزار می‌کنیم، هم‌چنین جلسه‌ای نیز با رئیس هیئت مدیره باشگاه برگزار کرده و به طور رسمی سرمربی جدید را معرفی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند با اشاره به پایان یافتن قرارداد بیش‌تر بازیکنان تیم گیتی‌پسند بیان داشت: پس از اینکه سرمربی معرفی شد، براساس لیست مورد نظر وی اقدام به تمدید قرارداد یا جذب بازیکن جدید می‌کنیم.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد حکم کمیته انضباطی مطرح شده است، تاکید کرد: هر حکمی که از سوی کمیته انضباطی اعلام شود، گیتی‌پسند نماینده قطعی ایران در جام باشگاه‌های آسیا است.

طاهری با اشاره به اظهار نظر رئیس کمیته انضباطی مبنی بر محرز شدن تبانی بیان داشت: هیچ مشکلی از جانب ما وجود ندارد که نیاز به دفاع از خود داشته باشیم.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول