اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از پنج هفته ادامه دارد

سایه سنگین شکست بر سر تیم‌های فوتسال قزوین

خبرگزاری فارس: هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی پیگیری شد که تیم‌های باروبن و بیمه حدیث قزوین در این رقابت‌ها به ترتیب سومین و چهارمین شکست خود در این فصل از مسابقات را تجربه کردند.

سایه سنگین شکست بر سر تیم‌های فوتسال قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تیم باروبن قزوین که از چهار بازی گذشته خود در این مسابقات یک پیروزی، یک تساوی و دو شکست را در کارنامه ثبت کرده است در حالی این هفته میهمان تیم رده ششمی اپتک کرج بود که کادر فنی این تیم به وضوح اعلام کرده بودند با توجه به اینکه نخستین سال حضورشان را در لیگ سپری می‌کنند، کسب نتیجه تساوی برابر این تیم کرجی، آنها را راضی می‌کند.

اما این خواسته کادر فنی تیم باروبن با شکست دو بر صفر مقابل اپتک کرج راه به جایی نبرد تا به نوعی زنگ خطر برای این تیم تازه وارد شده که با امتیاز تیم چورک طوس مشهد راهی این مسابقات شده است به نوعی به صدا درآید.

تیم باروبن قزوین که از وجود بازیکنان آماده‌ای سود می‌برد در ابتدای فصل با شکست تیم بیمه حدیث دیگر تیم قزوینی نشان داد که می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد، اما این تیم وقتی در سالن شهید بابایی بازی برده مقابل علیصدر همدان را با شکست عوض کرد به نوعی نشان داد که نمی‌تواند پا به پای دیگر تیم‌ها حرکت کند.

این گفته را بازی ضعیف و دور از انتظار این تیم مقابل تیم افزون پلاست با نتیجه سنگین هشت بر سه در کاشان تکمیل‌تر کرد تا روند ناکامی‌های این تیم ادامه داشته باشد.

اما نتایج ضعیف این تیم در بازی مقابل شوپی ملارد در سالن شهید بابایی تکمیل شد و بازیکنان این تیم در حالی که فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند، مقابل میهمان خود با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شدند.

بیمه حدیث، دیگر نماینده استان قزوین که دومین فصل حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند نیز دست کمی از تیم باروبن دیگر همتای خود در این مسابقات ندارد.

شاگردان علی فرمانی که از ابتدای فصل داعیه صعود به لیگ برتر را یدک می‌کشیدند با شکست در همان دیدار نخست مقابل باروبن به خوبی متوجه شدند که در حرف‌هایشان باید تجدید نظر کنند.

بازیکنان تیم بیمه حدیث که می‌توانستند در دیدار دوم خود به حرف‌هایشان به نوعی جامه عمل بپوشانند در نکا مقابل شهرداری این شهر بازی را با نتیجه چهار بر دو واگذار کردند.

پس از این شکست بود که کادر فنی این تیم به خود آمدند تا نتایج ضعیف بازی‌های گذشته را جبران کنند، اگر چه بازیکنان تیم بیمه حدیث قزوین در بازی چهارم خود با نتیجه دو بر صفر تیم میلاد تنکابن را با شکست بدرقه کردند اما در بازی بعدی با ارائه یک بازی نه چندان جذاب در سالن شهید بابایی با نتیجه پنج بر دو مقابل تیم علیصدر همدان تن به شکست دادند.

پس از این شکست بود که کادر فنی تیم بیمه حدیث قزوین بازی شکست خورده خود را به داور بازی ربط دادند و حتی اذعان کردند که ناظر بازی هم از دست داوری به تنگ آمده و حتی در پایان بازی به داور بابت قضاوت ضعیفش تذکر داده است.

روند ناکامی‌های تیم بیمه حدیث قزوین در کاشان تکمیل شد به طوری که بیمه حدیث قزوین مقابل افزون پلاست کاشان با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد تا چهارمین شکست فصل خود را رقم بزند.

گرچه از صحبت‌های سرپرست این تیم می‌شود به این نکته اشاره کرد که به مراتب بازیکنان بیمه حدیث در بازی مقابل افزون پلاست، بازی بهتری نسبت به دیگر دیدارهای خود انجام داده‌اند.

به هر حال دو تیم قزوینی باروبن و بیمه حدیث باید در بازی‌های بعدی با توان بالاتری به مصاف رقیبان بروند و با برطرف کردن نقاط ضعف تیم خود، انتظارات فوتسال‌دوستان قزوینی را برطرف کنند.

انتهای پیام/و10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول