اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل راه ساری:

رای فدراسیون فوتبال برای تبانی در فوتسال تجدیدنظر شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل راه ساری گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی راه ساری درباره رای صادر شده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در قبال تبانی تیم‌های صنایع گیتی‌پسند اصفهان و پرسپولیس تهران اعتراض دارد.

رای فدراسیون فوتبال برای تبانی در فوتسال تجدیدنظر شود

سعید نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به معترض بودن باشگاه فرهنگی ورزشی راه ساری بیان داشت: برای احقاق حقوقمان در فوتسال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

مدیرعامل راه ساری تصریح کرد: تیم فوتسال راه ساری پس از 11 سال تیمداری به یکباره بنا به دلایلی به لیگ پایین‌تر سقوط کرد این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد و برای ادامه فعالیت در لیگ دسته یک هنوز تصمیمی گرفته نشد.

وی به حضور تیم پایه فوتسال راه ساری در مسابقات فوتسال امیدهای کشور اشاره کرد و گفت: این مسابقات در کرمان و با حضور شش تیم برگزار شد که راه ساری در این مسابقات در دور رفت مسابقات با سه پیروزی و یک تساوی و با 10 امتیاز به عنوان صدرنشین جدول باقی ماند.

مدیرعامل راه ساری گفت: در مسابقات دور رفت در کرمان تیم‌های صنایع گیتی‌پسند اصفهان، فرش آرا مشهد، مس کرمان، شهرداری رشت، صبای قم و راه ساری حضور داشتند.

نجاریان با بیان اینکه دور برگشت مسابقات فوتسال امیدهای کشور مشخص نشد، بیان داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی راه ساری پیشنهاد میزبانی را به کمیته مسابقات فدراسیون فوتسال ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به بومی بودن بازیکنان تیم امید راه ساری گفت: همه تلاش ما این است که با ایجاد انسجام تیمی زمینه قهرمانی این تیم را در این دوره از رقابت‌ها فراهم کنیم.

نجاریان با اشاره به ریشه‌دار بودن باشگاه راه ساری تاکید کرد: توجه به تیم‌های پایه در راس برنامه‌های مسئولان باشگاه راه ساری قرار دارد.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول