اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس:

دشمن در عملیات بیت‌المقدس نابود شد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: کمر دشمن در عملیات بیت‌المقدس شکسته شد و پس از آن دیگر نتوانست در مقابل ایران مقابله کند.

دشمن در عملیات بیت‌المقدس نابود شد

محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر در تاریخ هشت ساله دوران دفاع مقدس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که خرمشهر در دست نیروهای رژیم بعثی عراق قرار داشت تبلیغات بسیاری برای فروپاشی نظام جمهوری اسلامی انجام می‌شد، افزود: پس از پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس تبلیغات دشمنان کاهش یافته و خبر ناکامی‌های آنان نیز دیگر رسانه‌ای نمی‌شد.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت باز پس‌گیری خرمشهر از دست رژیم بعثی عراق تصریح کرد: ‌اهمیت سوق‌الجیشی خرمشهر بر اصرار صدام برای نگهداشت خرمشهر اضافه می‌کرد.

وی با بیان اینکه با فتح خرمشهر صدام و حامیانش خار شدند، افزود: در دوران دفاع مقدس به‌ویژه عملیات بیت‌المقدس همه کشورهای جهان پشت سر صدام بودند تا ایران قادر به آزادسازی مناطق اشغالی نباشد.

اسماعیلی با اشاره به آزادسازی پنج کیلومتر از این منطقه توسط رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: کمر دشمن در این عملیات شکسته شد و پس از آن دیگر نتوانست در مقابل ایران مقابله کند.

وی با بیان اینکه رژیم صدام پس از این عملیات تا مدت‌ها برای دفاع از مرزهای بین‌المللی خود مشکل داشت، افزود: رزمندگان در این عملیات به دنیا ثابت کردند که مردم ایران وجبی از خاک کشور خود را به بیگانه واگذار نمی‌کنند.

نماینده منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت نیروهای مسلح در دست‌یابی به این پیروزی تصریح کرد: رهبری و هدایت امام خمینی(ره) در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن در دوران دفاع مقدس موجب شد تا انقلاب اسلامی در روند رو به رشد خود لحظه‌ای عقب نماند.

وی با بیان اینکه تبعیت مردم و رزمندگان از فرامین امام خمینی(ره) موجب ادامه روند پیروزی‌ها پس از عملیات بیت‌المقدس شد، یادآور شد:‌ پس از این عملیات بود که دشمن پی به عظمت رهبری جامعه و قدرت بی‌انتهای رهبری برد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول