اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد:

شهدای جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را بیمه کردند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد گفت: شهدای جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

شهدای جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را بیمه کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این شهرستان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحمیلی، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا به زیارت حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف می‌شوند.
وی با بیان اینکه خانواده شهدا در قالب دو کاروان 40 نفره به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، گفت: تجلیل از مقام عالی شهدا و تکریم و ارج نهادن به خانواده‌های معزز شهیدان از مهم‌ترین اهداف این برنامه محسوب می‎شود.
مرادی در ادامه با تأکید بر اینکه شهدای جنگ تحمیلی انقلاب اسلامی را بیمه کردند، گفت: از زمان رسول‌الله تاکنون برای حفظ دین خدا نیاز به از جان گذشتن بوده است و شهدای زیادی در این راه فدا شده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد افزود: در زمان جنگ تحمیلی نیز دشمن به مقابله با اسلام آمد که فرزندان این مرز و بوم با لبیک به ندای امام خویش برای حفاظت از اسلام و بلاد مسلمین، جبهه‌ها را پر و از تجاوز دشمن جلوگیری کردند.
وی با بیان حماسه‌ها و مجاهدت‌های جوانان و رادمردان ایران اسلامی، ادامه داد: انقلاب اسلامی الگویی شایسته برای کشورهای آزاده جهان است و تحولات خاورمیانه برگرفته از حرکت انقلابی ملت و رزمندگان قهرمان ایران است.
مرادی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جنگ تحمیلی ایستادگی و مقاومت کردند و با پایمردی و عزت شکوفایی و سرافرازی امروز کشور را رقم زدند.
وی تأکید کرد: شکوفایی و پیشرفت امروز کشور نشأت گرفته از مقاومت رزمندگان و ایثارگرانی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه مقابل دشمن ایستادند و الگویی تمام عیار را به ملت‌های مسلمان ارائه کردند.
این فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان در روزهای خون و حماسه سنگر مدرسه را رها کرده و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند.
وی گفت: بیداری جهان اسلام، مسلمانان و مستضعفان جهان از دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران ناشی می‌شود و استکبار جهانی همانند روزهای جنگ تحمیلی دلهره و اضطراب را در خود احساس می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول