اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن:

آزادسازی خرمشهر سرآغازی برای پیروزی‌های دیگر در برابر رژیم بعثی عراق شد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی بروجن گفت: آزادسازی خرمشهر، ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی‌های دشمن مهاجم وارد کرد و سرآغازی برای پیروزی‌های دیگر رزمندگان کشور در برابر رژیم بعثی عراق شد.

آزادسازی خرمشهر سرآغازی برای پیروزی‌های دیگر در برابر رژیم بعثی عراق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مجید الهیان بعدازظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد شهرستان بروجن، اظهار داشت: یادگاران دوران دفاع مقدس باید با نقل خاطرات جنگ تحمیلی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را در جامعه نهادینه کنند.

وی، آشنا کردن جوانان با الگوهای برتر اخلاقی و آرمان‌های انقلاب و امام خمینی(ره) را از آثار نهادینه‌شدن ارزش‌های انقلاب در جامعه دانست و افزود: آشنایی جوانان با ارزش‌های انقلاب، آن‌ها را در مقابل هجوم فرهنگی دشمن بیمه می‌کند.

الهیان با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند و همه ما در قبال آنها مسئول هستیم، تأکید کرد: اجرای برنامه‌های متنوع و جوان‌پسند فرهنگی و مذهبی و استفاده از سخنرانان مجرب در جذب جوانان و روشن کردن اذهان آن‌ها نسبت به ارزش‌های نظام گام موثری در این راستا است.

رئیس تبلیغات اسلامی بروجن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر، اظهار داشت: پس از تجاوز ارتش عراق به خاک ایران، خرمشهر پس از 34 روز مقاومت دلیرانه سپاه و نیروهای مردمی در چهارم آبان 1359 به اشغال دشمن درآمد اما این شهر در سوم خرداد 1361 با عملیات بیت‌المقدس آزاد شد.

الهیان ادامه داد: نبرد سرنوشت‌ساز و غرورآفرین بیت‌المقدس از 10 اردیبهشت تا سوم خرداد به طول انجامید و به 19 ماه اشغال بخشی از حساس‌ترین مناطق خوزستان انجامید.

وی بیان داشت: آزادسازی خرمشهر، ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی‌های دشمن مهاجم وارد کرد و سرآغازی برای پیروزی‌های دیگر رزمندگان کشور در برابر رژیم بعثی عراق شد.

الهیان بر ضرورت حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: جایگاه امروزی ایران مرهون خون شهیدان و رزمندگان کشور است که باید قدردان آن‌ها بود و به شایستگی راه ایشان را ادامه داد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول