اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بروجن خبر داد

اجرای 40 برنامه در بروجن به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بروجن از اجرای 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته مقاومت و سوم خرداد در این شهرستان خبر داد.

اجرای 40 برنامه در بروجن به مناسبت گرامیداشت فتح خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین پور پیش ازظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد در این شهرستان، اظهار داشت: به ‌مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه 12 عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه بروجن و 28 برنامه نیز در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه در این شهرستان، گفت: فضاسازی تبلیغی، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، کلاس معارف مدیران ادارات در سوم خرداد به میزبانی سپاه ناحیه، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، سرکشی از خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت هفته مقاومت است.

حسین‌پور ادامه داد: برگزاری چندین مسابقه فرهنگی، هنری، ورزشی، گلباران قبور مطهر شهدا و پیاده روی، برگزاری مراسم ادعیه، شب شعر و خاطره، برپایی نمایشگاه و بیان خاطرات توسط یادگاران سال‌های دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن در ادامه با بیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی جنگ ایران و عراق بود، گفت: با توجه به نوظهور بودن انقلاب اسلامی و کمبود تجهیزات نظامی، رزمندگان اسلام توانستند با قدرت و ایمان و ولایت در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کنند و خرمشهر را آزاد سازند.

وی افزود: این حماسه بزرگ، نیرو و قدرتی در رزمندگان اسلام ایجاد کرده که تا پایان جنگ تحمیلی در برابر حملات سنگین دشمن ایستادگی کنند و دشمن را زمین‌گیر کنند.

حسین‌پور پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت و پیشبرد جنگ دانست و ادامه داد: امروز ملت ایران با تاْسی از  فرهنگ عاشورا و پیروی از ولایت در برابر فتنه‌های داخلی و خارجی ایستادگی کردند و در صحنه‌های علمی و جهادی درخشیدند و باعث رعب و وحشت در دل دشمن کوردل شدند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول