اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر خرم‌دره خبر داد

وجود 70 مغایرت اساسی در طرح جامع شهری خرم‌دره

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر خرم‌دره گفت: بیش از 70 مغایرت اساسی در طرح جامع خرم‌دره وجود دارد.

وجود 70 مغایرت اساسی در طرح جامع شهری خرم‌دره

صادق صدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرم‌دره، با اشاره به پروژه‌های مهم این شهر خاطرنشان کرد: پل خیابان شهید کاظمی پی‌کنی شده و در حال حاضر پی‌ریزی می‌شود.

وی افزود: این پل، خیابان شهید کاظمی را به خیابان خلیج فارس متصل کرده و یکی از پل‌های استراتژیک شهر خرم‌دره است که موجب کاهش تردد در خیابان‌های امام خمینی(ره) و جمال‌الدین نیز شده و راه دسترسی به مناطق شمال و شمال شرقی شهر را آسان می‌کند.

رئیس شورای شهر خرم‌دره با بیان اینکه اعتبار این پروژه در اسفند ماه سال گذشته به حساب شهرداری واریز شده است، تصریح کرد: خیابان تختی یکی از خیابان‌هایی است که همواره محدود بوده و عدم نبود پل همواره این خیابان را به نوعی محروم و بن‌بست کرده بود که با اجرای این پل، خیابان تختی باز شده و تا میدان معلم تردد خواهد شد.

وی افزود: اعتبار نخست این پل 80 میلیون تومان است که محل پل میخ‌کوبی و گچ‌ریزی شده و در حال حاضر در حال بریدن درختان هستند که طی چند روز آینده پی‌کنی آغاز می‌شود.

وی به پروژه زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت‌ریزی خیابان بعثت معروف به جانبازان شرقی اشاره و اضافه کرد: مبلغ 500 میلیون تومان برای این پروژه تامین شده است و جدول آن در حال حاضر آغاز شده و پیمانکار در حال جدول‌گذاری است و پس از آن آسفالت‌ریزی به عرض چهار متر صورت خواهد گرفت.

صدری در ادامه به ساماندهی پارک بانوان خرم‌دره اشاره و خاطرنشان کرد: برخی تجهیزات کامل برای پارک بانوان خرم‌دره خریداری و نصب شده و حصارکشی نیز در سال جاری صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به زیرسازی و احداث پل امام رضا(ع) و بلوار امام رضا(ع) که از میدان سیمرغ خرم‌دره آغاز می‌شود، گفت: با توجه به وجود مشکلات خاص قبلی، در حال حاضر با همت مسئولان این مشکلات رفع شده و این پروژه در آستانه میخ‌کوبی و پی‌کنی است.

رئیس شورای شهر خرم‌دره افزود: با توجه به حجم زیاد ماشین‌آلات و تردد، بازسازی میدان آزادی را آغاز کرده و با توجه به احداث لاین غربی بلوار شهید بهشتی، بازسازی میدان ساعت نیز آغاز شده و 50 درصد عملیات نیز تمام شده است.

وی از اتمام 50 درصد عملیات احداث میدان مینو در ابتدای شهرک قدس خبر داد و بیان داشت: پل رو گذر و زیر گذر حضرت ولی‌عصر(عج) نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی است که در صورت تامین اعتبار لازم با احداث این پروژه به راحتی می‌توانیم شمال و جنوب شهر را به هم ارتباط داده و به این وسیله تردد آسان شده و میزان تصادف‌ها نیز کاهش پیدا کند.

صدری در ادامه به طرح جامع شهری خرم‌دره اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر طرح تفصیلی پیاده نشده و فقط کلیات طرح جامع مصوب شده است.

وی افزود: متاسفانه یک سری محدوده‌های داخل شهر دارای کاربری‌های غیرقابل قبول است و مشاور و طراح، مسائل عرفی منطقه را در نظر نگرفته است.

رئیس شورای شهر خرم‌دره با بیان اینکه کارشناسان بیش از 70 مغایرت اساسی از طرح جامع ما گرفته‌اند، گفت: این بزرگترین درد برای شهر ما است.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول