اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرعین:

طرح جامع شهری سرعین نیاز به بازنگری دارد

خبرگزاری فارس: شهردار سرعین گفت: طرح جامع شهری سرعین در دوره جدید نیاز به بازنگری دارد که در این زمینه از مسئولان ذی‌ربط خواسته‌ایم به سرعت این کار را در دستور اقدامات خود قرار دهند.

طرح جامع شهری سرعین نیاز به بازنگری دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی هدایتی پیش از ظهر در دومین روز سمینار شهرداران استان اردبیل اظهار داشت: بحث آموزش اعضای کمیسیون ماده 100 و 77 شهرداری ضروری به نظر می‌رسد به طوری که این افراد باید از پایه اطلاعات کافی در خصوص پرونده‌های ارجاعی به این کمیسیون آگاهی داشته باشند.
وی خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضای این کمیسیون شد و گفت: ماه‌هاست که پرونده‌های مربوط به شهرداری سرعین در این دو کمیسیون بلاتکلیف مانده و انتظار داریم هر چه سریع‌تر به این پرونده‌ها رسیدگی کنند.
این مسئول با قدردانی از تلاش و پیگیری استاندار اردبیل در تخصیص اعتبار کافی به شهرداری سرعین ابراز داشت: با توجه به اینکه در تابستان امسال میزبان 5.5 میلیون گردشگر بودیم برای خدمات‌رسانی مناسب اعتبار کمکی و مورد نیاز به شهرداری سرعین در ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران اختصاص داده شد.
هدایتی توسعه‌یافتگی شهر سرعین را خاطرنشان کرد و گفت: در طرح جدید جامع و تفصیلی شهر سرعین باید حریم مشخص و موارد قانونی در رعایت آن لحاظ شود.
شهردار سرعین با انتقاد از وصول نشدن برخی از درآمدهای شهرداری از محل عوارض قانونی بیان داشت: برخی از ادارات همچنان از پرداخت عوارض قانونی امتناع می‌کنند که این در معضلات شهری سرعین افزوده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هدایتی خواستار فعال شدن کار گروه پسماند و رسیدگی به مشکلات دفن بهداشتی زباله‌های شهری شد و پیشنهاد کرد طرح‌های پایلوت در این زمینه در شهرهای با جمعیت کمتر اجرا شود تا در سایر نقاط نیز فراگیر شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر سرعین شهرستان نوپا و جدید‌التاسیس است و اغلب ادارات در تامین زمین مورد نیاز برای احداث ساختمان با مشکل مواجه هستند بهتر است این مجموعه‌ها از شهرداری انتظار تامین زمین نداشته باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول