اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد؛

برپایی نمایشگاه جامع مدیریت شهری در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس گفت: برای نخستین بار در جنوب کشور نمایشگاه مدیریت شهری از فردا به مدت چهار روز در شیراز برگزاری می‌شود.

برپایی نمایشگاه جامع مدیریت شهری در شیراز

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌حسین رعیتی‌فرد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نمایشگاه جامع مدیریت شهری 35 شهرداری و 14 شرکت مبلمان و خدمات شهری استان فارس حضور دارند.
رعیتی‌فرد خاطرنشان کرد: در پایان برپایی این نمایشگاه هفت شهرداری برتر انتخاب و برای معرفی شهرداری‌های نمونه کشوری به تهران اعزام می‌شوند.
وی تصریح کرد: ملاک ارزیابی شهرداری‌های نمونه داشتن تبحر در زمینه مدیریت بحران و خدمات شهری، عمران و توسعه شهری، شهرداری الکترونیک، آموزش امور اجتماعی و فرهنگی، اقتصاد شهری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری، حمل و نقل شهری و غرفه‌آرایی است.
مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس اضافه کرد: قبل از برپایی نمایشگاه مدیریت شهری، همایش سرمایه‌گذاری و درآمد پایدار با حضور اساتید دانشگاه و مسئولان استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.
رعیتی فرد ابراز داشت: در این نمایشگاه 150 بسته سرمایه‌گذاری برای آشنایی سرمایه‌گذاران از قابلیت‌های استان فارس در اختیار شرکت کنندگان در نمایشگاه قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برپایی نمایشگاه جامع مدیریت شهری، کارگاه آموزشی و خدمات شهری و کلاس سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر شهری استانداری فارس ادامه داد: در این نمایشگاه نیز شهرداری‌های استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و فارس حضور می‌یابند.
سرپرست نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس نیز در این نشست خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: در نمایشگاه جامع مدیریت شهری، شهرداری‌های الکترونیک و مدیریت شهری حضور می‌یابند و با آخرین دستاوردهای خدمات شهری آشنا می‌شوند.
عبدالناصر اسکندری اضافه کرد: هم‌زمان با برپایی نمایشگاه جامعه مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی تا دوازدهم آبان ماه جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول