اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

تصویب طرح جامع شهری منجر به تصمیمات مناسب می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: عدم اتخاذ تصمیم مناسب در مورد طرح‌های شهری در کار گروه ها به دلیل نبود طرح تفصیلی و جامع شهری است که باید با تصویب طرح جامع شهری از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

تصویب طرح جامع شهری منجر به تصمیمات مناسب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو صبح امروز در جلسه بررسی طرح جامع شهری استان اردبیل از اجرای طرح جامع شهری در شش شهر این استان خبر داد.

وی اظهار داشت: در این شرایط، طرحهای این شهرها در چارچوب مشخصی بررسی خواهند شد و تا زمان تصویب طرح جامع شهری در سایر شهرها نیز طرح‌های ارائه شده در کمیسیون ماده 5 بررسی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مدیران باید با مطالعه و بررسی پرونده طرح‌های شهری شناخت کافی از طرح‌ها داشته باشند تا تصمیم کارشناسی و قابل اجرا در شهرهای مختلف اتخاذ شود.

بیگدلو با بیان اینکه نباید پرونده طرح‌های شهری به صورت کیلویی در کار گروه‌ها مطرح شود، افزود: رای دادن مدیران به طرح‌های شهری بدون مطالعه و شناخت کافی می‌تواند مضرات متعددی داشته باشد که با بررسی کارشناسی طرح باید از چنین کاری دوری کرد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل در ادامه از وجود 48 پرونده طرح شهری در سرعین خبر داد.

وی ابراز داشت: در جلسه کار گروه‌ها یا شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان نمی‌توان 48 پرونده را مطرح، بررسی و در موردش تصمیم‌گیری کرد.

این مسئول با اشاره مطرح شدن 38 پرونده شهرستان سرعین در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل در سال گذشته تصریح کرد: بعد از آن جلسه کمتر از 10 پرونده به تعداد پرونده‌های سرعین اضافه شده که این کثرت پرونده به دلیل تعطیلات نوروزی بود.

بیگدلو خواستار ارجاع پرونده‌های شهری سرعین به کمیسیون ماده پنج شد و اظهار داشت: پرونده‌های سرعین باید با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر در جلسه کمیسیون ماده 5 مطرح و با دقت در جزئیات بررسی و تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون استاندار اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به اجرای طرح هادی بیان داشت: بحث اراضی که نه در محدوده شهری و نه در محدوده طرح هادی روستاها قرار دارد باید در کمیسیون ماده 13 مطرح و در این مورد تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول