اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد:

ضرورت بازنگری در طرح‌های جامع شهری و طرح هادی

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل بر بازنگری در طرح‌های جامع شهری و طرح هادی روستاها در استان اردبیل تاکید کرد.

ضرورت بازنگری در طرح‌های جامع شهری و طرح هادی
سید حسین صابری در حاشیه گردهمایی شهرداران و شوراهای اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بر اساس ماده 194 قانون برنامه پنجم توسعه احیا و عمران روستاها کاری ضروری و ارزشمند است که در این زمینه باید تعادل و توازن توسعه شهری و روستایی نیز حفظ شده و مورد توجه قرار گیرد.
این مسئول ابراز داشت: روستایی را سراغ داریم که طرح هادی آن چند سال است تصویب شده که ضرورت دارد با توجه به افزایش جمعیت روستایی و امکان توسعه فیزیکی روستا، در طرح‌های توسعه این مناطق بازنگری شود.
صابری اظهار داشت: پروژه‌هایی که در روستاها اجرا می‌شود باید دارای دو ویژگی اجرا با کیفیت بالا و همچنین نظارت قوی و مدیریت جامع باشد چرا که هرگونه انجام پروژه‌های عمرانی در روستا با کیفیت پایین نشان از ضعف مدیریت و بی اعتماد شدن مردم به مسئولان و گاه نظام است.
استاندار اردبیل ادامه داد: اگر پروژه‌های عمران روستایی با دقت، کیفیت و به موقع اجرا شود ما آسیب کمتری را در آینده شاهد خواهیم بود.
صابری از همه مدیران ستادی استانداری‌ها و فرمانداری‌ها خواست در انجام وظایف خود اصل عدالت و انضباط کاری را رعایت کنند و کیفیت را هرگز فدای سرعت کار نکنند.
وی با انتقاد از برخی کارشکنی‌ها و افزوده شدن بر نظام بروکراسی اداری در نظام مدیریتی و اداری استان اردبیل اضافه کرد: باید به گونه‌ای در مدیریت زمان و انجام کارها تدبیر کرد تا به نحو شایسته مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
این مسئول در مورد وضعیت تابلوها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر ابراز داشت: اگر شهرداری‌ها قصد احداث تابلوهای جدید را دارند باید از اوایل سال آینده به این کار اقدام کنند و در تابلوهای موجود نیز باید کارهای فرهنگی و سرمایه‌گذاری در این حوزه در اولویت قرار گیرد.
وی ابراز داشت: اگر قرار است این تابلوها در اختیار کاندیداها قرار گیرد باید به شکل عادلانه و با یک نگاه واقع‌بینانه و به شکل مساوی در اختیار آنها قرار گیرد.
این مسئول موضوع حفاری‌ها را یادآور شد و افزود: در بحث حفاری‌ها ترمیم سریع، کیفی و به موقع بسیار ضروری به نظر می‌رسد که در این زمینه انتظار داریم حوزه معاونت عمرانی استانداری نیز هزینه واقعی ترمیم را برآورد کرده و به صورت رسمی به شهرداری‌ها و شوراها اعلام کند.
استاندار اردبیل بیان داشت: در جایی که شهرداری امکان ترمیم آنی ندارد دستگاه حفاری‌ کننده موظف است با تامین اعتبار لازم به موقع این ترمیم را انجام دهد.
صابری در ادامه سخنان خود به حداقل رسیدن حفاری‌ها در فصل زمستان را خواستار شد و از تمام دستگاه‌های مرتبط در این حوزه خواست حفاری‌های جدید خود را به فصل بهار و تابستان سال آینده انتقال دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول