اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان خبر داد:

تدوین نقشه جامع حمل و نقل شهری سنندج

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: نقشه جامع حمل و نقل شهری برای نیازسنجی رفع مشکل ترافیک در سنندج در بلند مدت بسیار ضروریست و تدوین آن به زودی آغاز می‌شود.

تدوین نقشه جامع حمل و نقل شهری سنندج
امیر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: متاسفانه در چند دهه اخیر به دلیل عدم توسعه فضاهای شهری در شهر سنندج، متناسب با توسعه روز افزون جمعیت اقدامات لازم برای روان‌سازی ترافیک به ویژه در مرکز شهر لحاظ نشده است.
به گفته دبیر شورای ترافیک استان کردستان، بیشتر مشکلات موجود در زمینه ترافیک شهری سنندج ناشی از نبود زیرساخت‌های مورد نیاز است.
وی تدوین نقشه جامع حمل و نقل سنندج برای رهایی شهر از گره کور ترافیکی در چندین سال آینده را الزامی دانست و تصریح کرد: نباید با بی‌تفاوتی از کنار تدوین این نقشه عبور کنیم زیرا کاهش ترافیک در سنندج مستلزم برنامه ریزی کلان و هدفمند مسئولان در این رابطه است.
قادری با اشاره به افزایش بی‌رویه جمعیت در سطح معابر شهر، گفت: افزایش عابر در پیاده‌رو ها به حدی مشکل‌ساز شده که در ساعت اوج ترافیک، در مرکز شهر عملا عبور وسایل نقلیه از خیابان‌های منتهی به این ناحیه به کندی صورت می‌گیرد.
وی خواستار یکسان سازی مدیریت ترافیک شهر سنندج شد و ابراز داشت: برای تسریع در برنامه‌های اجرایی شورای ترافیک در رابطه با حل مشکل ترافیک در مرکز شهر باید همه دستگاه‌های اجرایی با اتخاذ تصمیمات واحد راه را برای برطرف نمودن این معضل هموار کنند.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: باید برای پربارتر شدن این نقشه از تجربیات سایر شهرهای موفق کشور و نیز دیگر کشورهای جهان در کاهش و رفع مشکل ترافیک استفاده کنیم.
وی در پایان به کارگیری مشاور فنی در راستای تحقق کامل اهداف طرح را ضروری خواند و گفت: سیر زندگی و ایجاد روحیه طراوت و شادابی در بین احاد جامعه از اثرات مثبت این طرح است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول