اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت‌ خبر داد

اعزام 800 هزار زائر ایرانی به حج عمره در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در سال جاری 800 هزار زائر ایرانی به حج عمره مشرف می‌شوند.

اعزام 800 هزار زائر ایرانی به حج عمره در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی لیالی در جمع خبرنگاران در زنجان اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه حج عمره، در سال جاری 800 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه 4 هزار زائر ایرانی نیز در سال جاری به عراق برای زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند، خاطرنشان کرد: این سفرها با قوت ادامه دارد.

رئیس سازمان حج و زیارت‌ با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه اعزام ایرانی‌ها به حج تمتع خاطرنشان کرد: نیمه دوم مهر ماه سال جاری ظرفیت‌های اعلام شده به حج تمتع مشرف می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد، افزود: اعزام زائران به حج تمتع مطابق برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

لیالی با اشاره به عشق و ارادت مردم به سفرهای زیارتی خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم برنامه‌ریزی‌های مطلوب در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه درخواست افزایش ظرفیت حج تمتع به کشور عربستان اعلام شده، عنوان کرد: در صورت موافقت زائران بیشتری در سال جاری به حج مشرف می‌شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت‌ با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در استان زنجان در زمینه اعزام زائران زنجانی به عتبات عالیات و حج اضافه کرد: با راه‌اندازی پروازهای خارجی استان زنجان، شاهد ایجاد آرامش و امنیت مردم در سفر به خارج از کشور خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه زائران زنجانی قبل از آغاز این پروازها باید از فرودگاه‌های تهران و سایر استان‌ها اعزام می‌شدند، اذعان داشت: طی مسیر از زنجان به تهران مشکلاتی برای مردم به وجود می‌آورد که با آغاز پروازهای خارجی فرودگاه زنجان، این مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/ن10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول