اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان خبر داد

اعزام 370 دانشجو و استاد زنجانی به حج عمره

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان از اعزام 372 دانشجو و استاد دانشگاه زنجانی به حج عمره در سال جاری خبر داد.

اعزام 370 دانشجو و استاد زنجانی به حج عمره

حسین موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تاریخ اعزام دانشجویان به حج عمره مشخص شده و این دانشجویان در زمان‌های تعیین شده به حج مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه کاروان دانشجویان مجرد سوم اردیبهشت ماه سال جاری به حج مشرف می‌شوند، ادامه داد: کاروان نخست دانشجویان متاهل نیز 14 اردیبهشت ماه سال جاری به خانه خدا اعزام می‌شوند.

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان از اعزام کاروان دوم حج دانشجویی شامل دانشجویان متاهل و اساتید خبر داد و یادآور شد: کاروان مجردی حج استان زنجان شامل 120 دانشجو است.

وی با اشاره به اعزام 126 زوج دانشجو به حج عمره تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام این دانشجویان به حج انجام شده است.

موسوی از برگزاری همایش حج دانشجویی در زنجان خبر داد و افزود: این همایش آموزشی جمعه 26 فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش در سالن آمفی تئاتر الغدیر دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، افزود: این همایش از ساعت هشت صبح تا 13 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی حج و عتبات عالیات دانشگاه‌های زنجان با اشاره به اینکه این همایش از برنامه‌های آموزشی حج عمره قبل از اعزام محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش‌های لازم در طول سفر نیز از سوی روحانیان به این افراد ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه حج دانشجویی نسبت به سال‌های گذشته به نحو مطلوبی در حال حاضر پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: استقبال زیادی از سوی دانشجویان از این برنامه شده است.

موسوی با اشاره به اینکه 60 دانشجو  در نوبت اعزام به حج عمره هستند، خاطرنشان کرد: به دلیل استقبال دانشجویان از این برنامه این افراد در صورت انصراف افراد اصلی جایگزین می‌شوند.

وی حج دانشجویی را از اقدامات تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: دانشجویان با حضور در حج از نظر معنوی دستاوردهای زیادی را به دست می‌آورند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول