اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهریار:

عربستان مراقب رفتارهای خود باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: آل‌سعود باید مراقب رفتارهای خود در قبال ملت‌ها و کشورهای اسلامی بوده و از قیام مسلمانان علیه حکومت‌های زورگو درس بگیرند.

عربستان مراقب رفتارهای خود باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، حسین گروسی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم این شهرستان که هم‌زمان با سراسر کشور علیه توطئه شوم آل‌سعود برای الحاق بحرین به عربستان انجام شد،‌ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی علیه حکومت طاغوتی و دیکتاتور پهلوی، ملت‌های مسلمان در سراسر جهان به این واقعیت آگاه شدند که می‌توان با حفظ وحدت و اعتقاد به پیروزی حق علیه باطل، علیه حکومت‌های جابر و سرسپرده غرب قیام کرد.

وی تصریح کرد: برای نتیجه دادن انقلاب ایران 3 دهه زمان لازم بود تا ملت‌های مسلمان خود را آماده کرده و علیه حکومت‌های سرسپرده در منطقه قیام کنند.

این مسئول ادامه داد: امروز شاهد هستیم که مسلمانان در سراسر جهان به ویژه کشورهای عربی منطقه دیگر نمی‌خواهند تحت سلطه زورگویان زندگی کرده و حکام ناعادل خود را یکی پس از دیگری مانند حسنی‌ مبارک‌ها و قذافی‌ها از کشورشان بیرون راندند.

* قیام ملت بحرین به طور قطع پیروز می‌شود

گروسی در ادامه به قیام جوانان شیعه بحرینی علیه آل‌خلیفه طی 15 ماه اخیر اشاره کرد و گفت: یکی از این کشورها بحرین است که حکومت آن را عده‌ای جابر و غرب‌زده اداره می‌کنند.

وی افزود: از حدود یک سال قبل جوانان بحرینی همراه با دیگر مسلمانان در منطقه علیه این حکومت زورگو قیام کرده و تا به امروز نیز برای پی‌گیری حقوق مسلم خود ایستادگی کرده‌اند.

نماینده شهریار تاکید کرد: به طور قطع پیروز نهایی ملت بحرین هستند و بهتر است آل‌خلیفه دست از لجاجت و لج‌بازی برداشته و به خواسته‌های قانونی ملت خود تن دهد.

* عربستان خاطره‌ بدی از خود بر جای گذاشت

گروسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لشگرکشی عربستان به بحرین در دفاع از آل‌خلیفه که منجر به کشتار جوانان انقلابی بحرینی شده است، گفت: متاسفانه آل‌سعود خاطره بدی از خود در ذهن امت اسلامی بر جای گذاشته بهتر است مراقب رفتار خود باشد.

وی به برگزاری راهپیمایی اعتراضی علیه طرح نابخردانه عربستان برای الحاق بحرین به این کشور اشاره کرد و گفت: در این روز مردم ایران در دفاع از ملت بحرین به خیابان‌ها آمده و بار دیگر به وظیفه دینی و انسانی خود عمل کردند.

گروسی در پایان تاکید کرد: در این روز مردم مومن و ولایت‌مدار شهریار نیز همراه با دیگر ایرانیان پس از نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و اعتراض خود را اعلام کردند که این حضور نشانه ایمان و اعتقاد آنها به پیروزی حق بر باطل است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول