اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر :

مردم بحرین زیر بار ستم نمی‌روند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: مردم بحرین هیچ‌گاه زیر بار ستم نخواهند رفت و حاکم خود و کشورهای استکبار را محکوم خواهند کرد.

مردم بحرین زیر بار ستم نمی‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اوضاع سیاسی بحرین به شدت نگران‌کننده است و مردم مظلوم مسلمان بحرین سال‌هاست تحت سلطه جنایتکارانی هستند که از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: مردمی که همواره در تمامی عرصه‌های اسلامی در تاریخ پیشگام بوده‌اند، اکنون تحت ظلم بسیار و جنایاتی هستند که هنوز برای جامعه بشری کشف نشده است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: آل خلیفه از دیرباز به‌ عنوان حاکم در این کشور قرار داشته است و در اشکال مختلف بر مردم بحرین ستم روا داشته که در تاریخ کم‌نظیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: همه کشورهای جهان برای استقلال خود می‌جنگند اما حاکم بحرین به دنبال این است که کشور بحرین را از استقلال جدا کند ولی مردم بحرین هیچ‌گاه زیر بار این ستم نخواهند رفت و حاکم خود و کشورهای استکبار را محکوم خواهند کرد.

وی با اشاره به روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف اظهار کرد: استفاده صحیح از کار و کالا یک امر ضروری، عقلانی و اقتصادی است به ویژه در عرصه اقتصادی که ایران اکنون دچار تحریم اقتصادی می‌باشد و باید همه ما در امر بهینه مصرف کردن کالا و کار کوشش کنیم تا ثروت ما از بین نرود.

صفایی‌بوشهری بیان کرد: ماه رجب ماه دعا، استغفار، توبه، نیایش و خدایی شدن و مقدمه‌ای برای خودسازی است تا برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده شویم.

امام جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اذعان کرد: مجاهدت نیروهای مسلح باعث شد که خرمشهر بار دیگر به دامان ایران اسلامی برگردد و این حماسه بزرگ تمامی نظامیان جهان را به حیرت وا داشت.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: اخیرا فردی نابخردانه سخنی توهین‌آمیز به امام هادی(ع) بیان کرده است که این کار از دیرباز وجود داشته که به اهل‌بیت توهین کنند.

وی در ادامه افزود: اما مگر می‌توان خورشیدی که طلوع کرده است بخواهند با اندک سخن آن را خاموش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: این افراد بدانند که خود خیلی کوچک هستند و گرفتار عاقبتی همانند سلمان رشدی‌ها خواهند شد.

امام جمعه بوشهر ضمن تشکر و قدردانی از استاندار، مدیران کل و نیروهای مسلح در استان بوشهر گفت: فضایی سرشار از وحدت، همدلی در استان بوشهر حکمفرماست و مسئولان باید به مردم این استان خدمت کنند و به مشکلات آنان از نزدیک رسیدگی کنند، چون که مردم استان بوشهر شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

لازم به ذکر است در پایان نماز جمعه این هفته مردم ولایتمدار استان بوشهر با حضور در راهپیمایی، ضمن محکوم کردن اقدام عربستان مبنی بر حاکمیت بر بحرین از مردم مظلوم مسلمان بحرین دفاع کردند و خواستار استقلال این کشور شدند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول