اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دعوت کرد

راهپیمایی البرزی‌ها محکومیت طرح استکباری الحاق بحرین به عربستان

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در پی اعلام طرح آمریکایی الحاق بحرین به عربستان سعودی با صدور اطلاعیه‌ای مردم را به حضور در تظاهرات روز جمعه برای محکومیت این طرح دعوت کرد.

راهپیمایی البرزی‌ها محکومیت طرح استکباری الحاق بحرین به عربستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز نیز ارسال شده از عموم مردم شریف، ولایت‌مدار، همیشه در صحنه و غیرتمند استان البرز دعوت می‌شود در تظاهرات گسترده و دشمن‌شکن پس از نماز جمعه این هفته که در مصلای نماز جمعه کرج و مصلاهای نماز جمعه استان برپا می‌شود شرکت نموده و ضمن لبیک به ندای قرآن و امیرمومنان علی(ع) درباره مظلومان و این حرکت الهی، انسانی و خنثی کردن توطئه‌ها علیه مسلمانان و مظلومین سهیم شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: صحنه جهان شاهد وقوع اتفاقات و تحولات بزرگی است، استکبار جهانی به رغم شعار تو خالی حمایت از دموکراسی طراح توطئه‌ها و سرکوب قیام‌های مردمی کشورهای اسلامی و حامی حاکمان دیکتاتور، جنایتکار و مردم ستیز این کشورها است و توطئه جدید استکباری -صهیونیستی مبنی بر الحاق بحرین به عربستان سعودی نیز در راستای ادامه ظلم و جنایت نسبت به ملت مظلوم بحرین پی‌گیری می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بار دیگر در پایان این اطلاعیه با اشاره به اینکه سکوت امروز جامعه اسلامی و جامعه بشری خیانتی بزرگ به اسلام و مسلمین، انسانیت و آزادگی است، یادآور می‌شود: مردم شهیدپرور و غیور استان البرز روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه، یک بار دیگر هم‌صدا با سراسر کشور از مظلومیت مردم بحرین دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول