اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس:

طرح الحاق بحرین به عربستان نمایشی بیش نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح الحاق بحرین به عربستان نمایشی است که آمریکا کارگردان و پادشاه بحرین و عربستان دلقک‌های این نمایش هستند.

طرح الحاق بحرین به عربستان نمایشی بیش نیست

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: آل صعود و آل خلیفه به خیال باطل خود با اجرای این نمایش جدید می‌توانند خاورمیانه بزرگ مورد نظر آمریکا را محقق کنند، اما باید از این نمایش مزخرف خود دست برداشته و بدانند این نمایش پایان خوشی برای آنها رقم نخواهد زد.

وی تصریح کرد: طرح الحاق بحرین به عربستان در واقع اقدامی غیر قانونی توسط عربستان، بحرین و آمریکا و اسرائیل برای اشغال بیش از اندازه بحرین است، حکام سعودی به عنوان کشور زیاده‌خواه به دنبال دست‌اندازی به کشورهای عربی هستند، بدون شک از بحرین شروع کرده و قطعا در آینده‌ای نزدیک به کویت، عمان و  اردن نیز دست‌اندازی خواهند کرد.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح نشانگر روحیه زیادی‌خواهی حکام سعودی است بیان داشت: این طرح به دنبال این است که مردم بحرین را در مقابل یک عمل انجام شده قرار دهد تا مردم دلسرد شده و از پیگیری خواسته‌های خود دست بردارند و به حالت انفعال کشیده شوند.

سلیمی تاکید کرد: سعودی‌ها تصور می‌کنند با این اقدام که توسط چند نفر در پشت درهای بسته طراحی شده می‌توانند به منویات خود برسند، حکام بحرین هم تصور می‌کنند مردم با این اقدام زودتر سرخورده شده و از مطالبه به حق خود عقب می‌کشند، غافل از آنکه در این موارد باید بر اساس منشور سازمان ملل عمل کرده و آن را به رفراندوم بگذارند.

وی گفت: پادشاهان این دو کشور باید یک رفراندوم برگزار کنند و ببینند مردم بحرین چه خواسته‌ای دارند و آزادانه مردم را رها کنند تا مردم خواسته‌های خود را مطرح کنند.

نماینده مردم دلیجان با اشاره به اینکه این طرح مخالف منشور سازمان ملل و قواعد پذیرفته شده بین‌المللی است خاطر نشان کرد: با این اقدام نه مردم از خواسته‌ خود دست برمی‌دارند و نه حکومت متزلزل بحرین توان ادامه مسیر خود را خواهد داشت، چرا که این اقدام قطعا باعث شمارش معکوس برای سقوط سعودی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول