اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر ایران صورت گرفت

راهپیمایی کرمانی‌ها در محکومیت طرح الحاق بحرین به عربستان

خبرگزاری فارس: مردم شهیدپرور و انقلابی کرمان ظهر امروز پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در اعتراض به طرح شیطنت‌‌آمیز آمریکایی الحاق بحرین به عربستان سعودی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی کرمانی‌ها در محکومیت طرح الحاق بحرین به عربستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم شهیدپرور و انقلابی کرمان ظهر امروز پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در اعتراض به طرح شیطنت‌‌آمیز آمریکایی الحاق بحرین به عربستان سعودی راهپیمایی کردند.

نمازگزاران کرمانی پس از آیین عبادی سیاسی نماز جمعه از مصلای بزرگ امام علی (ع) این شهر در مسیر بلوار شهید عباس‌پور، میدان شورا به سوی میدان بسیج مستضعفین حرکت کردند و با سر دادن شعارهای ضد امریکایی توطئه آل خلیفه و آل سعود را بر علیه مردم مظلوم بحرین محکوم کردند.

 گزارش خبرنگاران خبرگزاری فارس از سراسر استان کرمان حاکی از این است که مردم نمازگزار در این خطه با راهپیمایی در مناطق مختلف انزجار خود را علیه رژیم‌های دست‌نشانده آل خلیفه و آل سعود فریاد زدند.

تظاهرکنندگان در پایان راهپیمایی در محل میدان بسیج با شعارهای الله‌اکبر بندهای قطعنامه راهپیمایی ملت ایران در محکومیت طرح الحاق بحرین به عربستان را تایید کردند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول