اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز:

اتحاد بحرین و عربستان، برای آل خلیفه ننگ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز گفت: اتحاد بحرین و عربستان لکه ننگی برای آل‌خلیفه و هواداران این طرح است.

اتحاد بحرین و عربستان، برای آل خلیفه ننگ است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر از اتفاقات مهم دوران معاصر بود که با رحمت الهی و دلاورمردی مردان دوران دفاع مقدس رقم خورد.

امام جمعه موقت شیراز ابراز داشت: رژیم بعثی پس از تصرف خرمشهر که مهم‌ترین بندر ما محسوب می‌شد، مانورهای تبلیغاتی بسیاری به راه انداخت و این تصرف را یک پیروزی بزرگ به حساب می‌آورد.

وی افزود: دلاورمردان دفاع مقدس زیر پرچم ولایت و با وحدت و همدلی حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند و پس از 575 روز خرمشهر را از دست دشمنان آزاد کردند و ضربه‌ای بزرگ به نیروی انسانی و تجهیزات نظامی رژیم بعثی وارد کردند.

مرادی با اشاره به نشست 1+5 در کشور عراق تاکید کرد: انرژی هسته‌ای در حال حاضر از ملی‌شدن صنعت نفت نیز مهم‌تر است و مردم ایران این خواسته به حق خود را تا آخر دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه مذاکرات عراق باید با دستاورد بزرگی برای ملت ایران همراه باشد، گفت: به طور یقین مسئولان کشور به این مهم توجه‌ای ویژه دارند.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتحاد عربستان و بحرین لکه ننگی برای آل خلیفه است، گفت: این اتحاد لکه ننگ برای دولت‌های این دو کشور بوده چرا که به خواسته‌های مردم بحرین کمترین توجه‌ای نشده است.

وی در ادامه با اشاره به نقش مهم عشایر در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: عشایر ایران در انقلاب نقش بسیاری داشتند.

مرادی خاطرنشان کرد: عشایر ایرانی با هیچ نظام مستبد و خودکامه‌ای همکاری نمی‌کنند و دارای روحیه صفا و صمیمیت هستند که این مباحث از مهم‌ترین ویژگی‌های عشایر به حساب می‌آید.

وی بیان کرد: عشایر در دوران دفاع مقدس نیز نقش‌آفرین بودند و در تمام عملیات‌های مهم و سخت این قشر از جامعه بود که پیشقدم می‌شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول