اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از اقامه نمازجمعه

چهارمحال و بختیاری‌ها در حمایت از مردم بحرین به خیابان می‎آیند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم استان به ‎‍‌منظور محکومیت اقدامات آمریکا و حمایت از مردم مظلوم بحرین روز 29 اردیبهشت ماه جاری پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی خواهند کرد.

چهارمحال و بختیاری‌ها در حمایت از مردم بحرین به خیابان می‎آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعدازظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی حمایت از مردم بحرین در این استان، اظهار داشت: در پی اقدامات صهیونیست‌ها و آمریکاییان به‌منظور به انحراف کشیدن بیداری اسلامی و دور کردن اذهان عمومی لازم است ملت غیور و همیشه در صحنه این استان برای نشان دادن خشم و انزجار خود از این اقدامات استکبار جهانی به میدان آیند.

وی افزود: خاندان آل خلیفه و آل سعود از طریق الحاق بحرین به عربستان سه هدف عمده را پیگیری می‌کند.

گرجی اضافه کرد: مقابله عربستان با انقلاب مردم بحرین، تلاش عربستان برای فرار از بحران و مقابله با انتقال الگوهای انقلابی واقع در حاشیه خلیج فارس به ویژه ایران از اهداف ننگین آمریکا به‌شمار می‎رود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بر همین اساس برای محکومیت و انزجار از این حرکت صهیونیستی، آمریکایی مردم استان پس از اقامه نمازجمعه روز 29 اردیبهشت ماه جاری در راستای محکومیت توطئه خطرناک آنان برای الحاق بحرین به عربستان به میدان خواهند آمد و قطعنامه‌ای را در این راستا خواهند خواند.

وی از تمامی سازمان‌ها، ارگان‌ها و شهرداری‌ها خواست با تمام توان به کمک یکدیگر بشتابند و فضاسازی کنند تا این اقدام مردم بتواند آثار منفی بر کشورهای مخالف این حرمت برجای گذارد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول