اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه (س) در 150 هیئت مذهبی کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه(س) در 150 هیئت مذهبی کنگان خبر داد.

برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه (س) در 150 هیئت مذهبی کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برپایی مراسمات مذهبی و افزایش سطح کیفی این برنامه‌ها مهم‌ترین اولویت اداره تبلیغات اسلامی کنگان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسم ولادت حضرت فاطمه(س) در 150 هیئت مذهبی کنگان خبر داد و افزود: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) بیش از 150 هیئت مذهبی و کانون فرهنگی تبلیغی کنگان آمادگی خود را برای برگزاری جشن‌های این روز خجسته اعلام کردند.

وی اضافه کرد: در زمینه هماهنگی با روحانیون مستقر، طرح هجرت و بومی برای برپایی جشن‌های در شأن آن بزرگوار و راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان اقدامات لازم به عمل آمده است.

اهرمی ضمن اعلام آمادگی بیش از 15 مسجد در سطح شهرستان کنگان برای برگزاری مراسم اعتکاف یادآور شد: با توجه به استقبال مردم، تعداد مساجد امسال نسبت به گذشته افزایش داشته و بر همین مبنا ما شاهد برگزاری این مراسم معنوی در مساجد این شهرستان و روستاهای تابعه هستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: با توجه به اینکه سال گذشته 75 درصد شرکت‌کنندگان را جوانان، دانشجویان و اقشار تحصیل کرده تشکیل می‌دادند این اداره به منظور غنی‌سازی اطلاعات دینی و فرهنگی این اقشار، درصدد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان در این ایام است.

اهرمی گفت: اعزام مبلغ، تشکیل حلقه‌های معرفتی، برگزاری مراسم نیایش، قرائت قرآن و ادعیه، اعزام اساتید برجسته اخلاق به مراکز برگزار شده اعتکاف، برپایی جشن میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) و ویژه برنامه سالروز وفات حضرت زینب (س) در کنگان برپا می‌شود.

وی با اشاره به تقارن ایام اعتکاف با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، اعتکاف را از یادگارهای آن حضرت و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

اهرمی بیان کرد: باید مراسم دینی و مذهبی با کیفیت و محتوای بالاتری برگزار شود و همه مسئولان باید در برگزاری مناسب برنامه‌ها همکاری کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول