اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان:

حضرت فاطمه اسوه عملی و اخلاقی برای مسلمانان است

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان اسوه عملی و اخلاقی شایسته برای مسلمانان نام برد.

حضرت فاطمه اسوه عملی و اخلاقی برای مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی شامگاه یکشنبه در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در سنندج حضرت زهرا را الگوی خوبی برای زنان مسلمان خواند و گفت: این بانوی بزرگوار اسوه عملی و اخلاقی شایسته‌ای برای تمامی مسلمانان است.

وی حضرت فاطمه زهرا (س) را منشأ خیر مستمر و مبری از تمام بدی‌ها توصیف کرد و مودت اهل بیت را وظیفه تمام مسلمانان عنوان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در ادامه ضدیت استکبار جهانی با اسلام و تلاش‌های آنان برای تخریب پیامبر مکرم اسلام و اهل‌بیت ایشان را موجب نفوذ هرچه بیشتر اسلام در غرب دانست.

در این مراسم فرماندار سنندج نیز گفت: در بررسی ابعاد مختلف سفر مقام معظم رهبری معمولا به دستاوردهای عمرانی و اقتصادی پرداخته می‌شود در حالیکه دستاوردهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این سفر معنوی بسیار گران‌سنگ هستند به نحوی که دستاوردهای عمرانی سفر معظم‌له را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

ولی‌الله میرزایی اصل تصریح کرد: سفر مقام معظم رهبری احیاگر هویت دینی، ملی و فرهنگی استان کردستان بود.

وی بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم سنندج را یادآور شد و آن را روشنگر مسیر حرکت مردم و موجب بازیابی هویت تاریخی و فرهنگی مردم استان و تقویت وحدت و انسجام  شیعه و سنی قلمداد کرد.

فرماندار سنندج با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر فرهنگی بودن استان کردستان خاطرنشان کرد: این نامگذاری رهبری نقطه عطفی در حوزه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و فرهنگی استان بود و این مهم در انتخابات نمود پیدا کرد چراکه میزان مشارکت مردم نسبت به قبل از سفر رهبری قابل قیاس نیست.

وی در ادامه گفت: در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان سنندج تعداد 146 پروژه با اختصاص 147 میلیارد تومان به تصویب رسید که از این تعداد بیش از 60 پروژه تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: 40 پروژه دیگر دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و مابقی نیز در دست اجراست.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول