اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی:

قشر تحصیلکرده به تبیین شخصیت حضرت فاطمه بپردازند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: قشر تحصیلکرده جامعه باید بیش از سایر افراد برای تبیین شخصیت حضرت فاطمه(س) تلاش کنند.

قشر تحصیلکرده به تبیین شخصیت حضرت فاطمه بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، غلامرضا اسم‌حسینی ظهر امروز در آیین گرامیداشت مقام زن که در سالن آمفی‌تئاتر مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان سرور زنان دو عالم یک الگوی کامل برای مردم محسوب می‌شود، پس بانوان برای رسیدن به هویت جمعی با تمسک به این الگوی واحد تلاش کنند.

وی تصریح کرد: افرادی که توفیق کسب مدارج علمی در دانشگاه‌ها را داشته‌اند بهتر از سایر افراد نسبت به تحلیل ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار موفق خواهند بود، پس می‌طلبد در این حوزه با احساس مسئولیت توام با اقتدار وارد شوند و ایشان را به دیگران معرفی کنند.

این مسئول، تجلی سیرت حضرت فاطمه(س) را در رسانه‌های جمعی خواستار شد و گفت: رسانه‌های جمعی به دلیل نقش موثری که در مهندسی فرهنگی جامعه بر دوش گرفته‌اند باید برای ایجاد شناخت و بصیرت نسبت به بانوی دو عالم در جهان تلاش کنند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه‌الزهرا(س) به واسطه پدر و همسر بزرگوار خود به جایگاه رفیعی در جهان دست نیافته است بلکه ویژگی‌های برجسته و شخصیت عرفانی که در ایشان وجود دارد منجر شد تا به مقام والایی در هر دو جهان دست پیدا کند.

اسم‌حسینی هفته مادر و روز زن را فرصت گرانقدی برای قدردانی از مادران و بانوان فداکار دانست و اظهار داشت: بارها بر این موضوع تاکید شده که در پشت هر مرد موفق یک زن فداکار است که باید مورد احترام قرار بگیرد پس در این فرصت به دست آمده باید برای قدردانی از آنها نهایت استفاده را برد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول