اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان

حضرت فاطمه (س) برترین الگوی زنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام عرصه‌های زندگی اجتماعی و سیاسی برترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی و جهان است.

حضرت فاطمه (س) برترین الگوی زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی بعد از ظهر امروز در سومین جلسه امور بانوان شهرستان کوهبنان با تبریک فرارسیدن ایام ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب بیانگر این واقعیت است که زنان همگام و همراه مردان در بسیاری از صحنه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

وی تصریح کرد: زنان در دوران هشت ساله دفاع مقدس ضمن درمان و مداوای مجروحان کار پشتیبانی پشت جبهه را نیز بر عهده داشتند و امروز هم در عرصه‌های علمی و پژوهشی حضوری پررنگ و فعال دارند.

متقی خاطر نشان کرد: برتری زنان امروز جامعه ایرانی نشأت گرفته از دامان پاک حضرت زهرا (س) است، زیرا ایشان در تمام عرصه‌های زندگی اجتماعی و سیاسی مباحثی چون ولایت‌مداری و دفاع از ولایت، تربیت بهترین فرزندان، همسرداری و ... برترین الگو برای بانوان جامعه اسلامی و جهان است.

وی توجه مسئولان به خروجی واقعی برنامه‌ها و همکاری همه ارگان‌ها برای افزایش کیفیت برنامه‌های اجرایی متناسب با این ایام را خواستار شد.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی مدیر دفتر امام جمعه شهرستان کوهبنان نیز شناخت شخصیت واقعی حضرت زهرا (س) را بر همگان ضروری دانست و گفت: برخلاف خواسته دشمنان اسلام و نظام  مقدس جمهوری اسلامی حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی برتر جهان نه‌تنها در اذهان که در قلوب مسلمین جای گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در دنیایی که تمام ابرقدرت‌ها و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب کمر همت برای تخریب نسل جوان برای دورکردن آنان از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب را دارند باید طوری برنامه‌ریزی شود که جشن‌هایی پر محتوا و بی‌نظیر در شأن مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود.

به گزارش فارس، تجلیل از مددجویان زن سرپرست خانوار توسط اداره‌های بهزیستی و کمیته امداد، شناسایی بانوان فرهنگی نمونه، تجلیل از بانوان فرهنگی توسط کمیته امور بانوان آموزش و پرورش، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی ویژه دختران دبستانی و کوهپیمایی خواهران بسیجی توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر از جمله برنامه‌های ایام تولد دخت گرامی نبی اکرم اسلام (ص) است.

همچنین برگزاری مسابقات مختلف ورزشی ویژه بانوان به همراه مسابقه چهارجانبه والیبال در بخش طغرالجرد توسط اداره ورزش و جوانان از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این نشست به مناسبت گرامیداشت روز ولادت حضرت زهرا (س) بود.

در این نشست مقرر شد، جشن بزرگی در محل سالن ورزشی تختی روز 25 اردیبشهت ماه با همکاری حوزه بسیج خواهران کوثر، کمیته امور بانوان آموزش و پرورش و دفتر امور بانوان فرمانداری و مشاور امور بانوان و همچنین جشن در بخش طغرالجرد برگزار شود.

تهیه هدایایی برای مادران و همسران شهدا توسط بنیاد شهید، هماهنگی بنیاد شهید برای بازدید از خانواده‌های شهدا، تهیه و نصب بنر متناسب با این ایام در سطح شهر، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ توسط دانشگاه پیام نور برای دانشجویان از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول