اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل دینی:

شخصیت حضرت فاطمه(س) منحصر به فرد است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل دینی گفت: فرمایشات پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نشان‏دهنده شخصیت منحصر به فرد حضرت فاطمه(س) است.

شخصیت حضرت فاطمه(س) منحصر به فرد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام علی شمس‏الدین ظهر امروز هم‏زمان با ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در فاطمیه دوم، در مراسمی که با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و شرکت پرشور کارکنان حوزه ستادی و معاونت بهره‏برداری شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد، خواستار پرداختن بیش‌تر به سیره معصومین(ع) شد.

وی در این مراسم که با همکاری پایگاه بسیج شهید عباسپور و روابط عمومی شرکت برق منطقه‏ای سمنان برگزار شد، با اشاره به عظمت معنوی و نورانی حضرت زهرا(س)  اظهار داشت: فرمایشات پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در خصوص مقام حضرت فاطمه‌(س) نشان‏دهنده شخصیت منحصر به فرد این بانوی گرانقدر در بین تمامی زنان عالم است.

شمس‏الدین اوصاف حضرت زهرا(س) را در قرآن کریم بسیار برشمرد و افزود: خداوند متعال آیات زیادی را در وصف حضرت زهرا(س) بیان کرده است که مصداق حقیقی آن را در شخصیت نورانی آن حضرت می‏توان یافت.

این کارشناس مسائل دینی با بیان القابی از آن حضرت گفت: لقب "ام‌ابیها" به معنای "مادر پدر" بوده و بیانگر این نکته است که حضرت زهرا(س)، اصل و ریشه رسالت پیامبر(ص) محسوب می‏شود و تمام عالم هستی به یمن وجود ایشان خلق شده است.

در ادامه این مراسم، شرکت کنندگان با مرثیه‏سرایی و مداحی توسط یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول