اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خبر داد

برگزاری سمینار عمومی تحقق شعار سال 91 در مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: برای نهادینه کردن شعار امسال یک سمینار عمومی با حضور ائمه جمعه و فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بومی در مازندران برگزار می‌شود.

برگزاری سمینار عمومی تحقق شعار سال 91 در مازندران

آیت‌الله نورالله طبرسی در حاشیه گردهمایی ائمه جمعه 19 استان کشور در مجتمع ورزشی آموزشی نفت محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان بیان داشت: طبق روال در خطبه دوم نماز جمعه هر هفته بخشی را به توجیه و تبیین مسئله تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌پردازیم تا در جهت تحقق این شعار کاری انجام داده باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران تصریح کرد: در این مورد نشستی با اتاق بازرگانی و صنعت و معدن و فعالان اقتصادی غیر دولتی برگزار کردیم که در این نشست راهکارهایی را در راستای تحقق شعار امسال تبیین کردیم که نخستین راهکار تشکیل ستادی در این زمینه بوده است.

طبرسی از برگزاری جلسات متعدد با حضور استاندار، فعالان اقتصادی، مدیرکل جهاد کشاورزی و مدیران وابسته صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود: امیدواریم با رایزنی و همچنین فعال کردن نمایندگان شهرهای استان در مجلس شورای اسلامی کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانیم.

امام جمعه مرکز استان یادآور شد: مدیران باید تمام تلاش خود را به کار ببندند تا موانع و مشکلات موجود در صنعت و تجارت را رفع کنند امیدواریم با ارائه راهکار مناسب و هماهنگی‌های لازم ظرفیت 20 تا 30 درصدی و حتی راکد واحدهای تولیدی و کارخانجات را افزایش دهیم.

این مسئول از برگزاری سمینارهای تخصصی در مازندران در خصوص تحقق حمایت از تولید داخلی و کار و سرمایه ایرانی خبر داد و اذعان داشت: در نظر داریم در جهت نهادینه کردن شعار امسال یک سمینار عمومی با حضور ائمه جمعه و فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بومی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول