اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تأکید کرد

نقش مهم دفتر خدمات سرمایه‌گذاری در تحقق شعار سال

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: ستاد سرمایه‌گذاری و دفتر خدمات سرمایه‌گذاری نقش مهمی در تحقق شعار سال جاری دارد.

نقش مهم دفتر خدمات سرمایه‌گذاری در تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را یکی از وظایف خطیر ستاد سرمایه‌گذاری و دفتر خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان اعلام کرد.

وی رفع مشکلات واحدهای صنعتی را دیگر وظیفه سنگین ستاد سرمایه‌گذاری و دفتر خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان عنوان کرد.

استاندار زنجان اضافه کرد: ایجاد ظرفیت و فرصت‌های جدید برای معرفی طرح‌های جدید در سال جاری را از شاخص‌ترین برنامه‌های سال 91 محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از 100 طرح معرفی شده در گذشته فقط سه طرح عملیاتی شده است، ادامه داد: در جلسه آینده باید طرح‌های شاخص و مؤثر در اقتصاد استان زنجان معرفی شوند.

رئوفی‌نژاد تأکید کرد: طرح‌های برگزیده شده برای معرفی در سال جدید باید آن‌قدر شاخص باشند که موجبات رقابت را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

وی بر محدودیت زمانی موجود در سال جاری برای معرفی و اجرای طرح‌های اقتصادی تأکید کرد و گفت: در جلسه بعدی ستاد سرمایه‌گذاری طرح‌هایی را معرفی کنید که برجسته باشند و بتوان سرمایه‌گذاران را نسبت به سرمایه‌گذاری در آن ترغیب کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جلسات سرمایه‌گذاری استان زنجان هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود، افزود: اگر لازم باشد این جلسات را هفته‌ای یک بار تشکیل دهید که طرح‌های سرمایه‌گذاری در موعد مقرر بررسی شود.

وی تصریح کرد: اگر طرح شاخصی در ستاد سرمایه‌گذاری ارائه شود می‌توان از سرمایه‌گذاران برای حضور و سرمایه‌گذاری در استان دعوت کرد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به شعار سال و نقش بارز ستاد سرمایه‌گذاری در تحقق شعار سال جاری ابراز امیدواری کرد، جلسه‌های بعدی این ستاد پربارتر و حجیم‌تر برگزار شود.

در ادامه جلسه اعلام شد، سرمایه‌گذار معرفی شده برای سرمایه‌گذاری در سد گلابر پی‌گیر کارها نیست، و استاندار دستور تشکیل جلسه‌ای در این‌‌باره را صادر کرد و گفت: ظرف یک هفته آینده تکلیف این طرح را مشخص کنید.

هم‌چنین در این جلسه طرح مجتمع تفریحی اساطیر بررسی و با کلیات آن موافقت شد.

این طرح در مجموع 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و پس از راه‌اندازی 80 شغل ایجاد می‌کند.

دیگر طرح بررسی شده در این جلسه تولید انواع سیلندر گازی بود که با مشارکت یک سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی احداث می‌شود.

در ادامه جلسه طرح‌های صنعتی مشکل‌دار بررسی شدند که تولید پرمنگنات پتاسیم از جمله آنها بود و قرار شد با تشکیل جلسه کارشناسی مشکلات آن بررسی شود.

انتهای پیام/‌ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول