اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شعار امسال مسئولیت مضاعفی را بر دوش صنعت‌گران داخلی گذاشته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: نامگذاری سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مسئولیت مضاعفی را بر دوش تولیدکنندگان و صنعت‌گران داخلی گذاشته است.

شعار امسال مسئولیت مضاعفی را بر دوش صنعت‌گران داخلی گذاشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد تقی فخریان ظهر امروز در همایش نقش زن در کار آفرینی و حمایت از تولید ملی اظهار داشت: دغدغه اصلی مقام معظم رهبری تجهیز آموزش و پرورش به سند تحول بنیادین است که باید با برنامه‌های منظم و سیاست‌های کلان انجام گیرد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش فکر کردن به چگونگی اجرای این سند است و تاکنون نظارت آموزش و پرورش که از امضای سند شش ماه نگذشته است، 290 اقدام اعلام شده که در حال بررسی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ارتباط با سخن مقام معظم رهبری درباره سند آموزش و پرورش افزود: این سند همچون نسخه دارویی می‌ماند که درون جیبتان است و نه از زمان و نه مکان آن استفاده می‌کنید و هیچ گونه بهره‌ای از این نسخه نخواهید برد.

فخریان ادامه داد: سال جاری با نوید حمایت از تولید ملی آغاز شده است  و از این رو این امید شکل گرفته که تدابیری از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف برای حمایت از تولیدات ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی اندیشیده شده است.

وی خاطر نشان کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مسئولیت مضاعفی را نیز بر دوش تولیدکنندگان داخلی و صنعت‌گران گذاشته است و برای تولید محصولات باکیفیت تر باید کمر همت ببندند و با تولید محصولات کیفی، زمینه جذب مصرف‌کنندگان را فراهم آوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ارتباط با سخن امام خمینی(ره) که کلید سعادت و شقاوت جامعه را در دست معلمان دانسته‌اند، تصریح کرد: معلم اوّل خدای تبارک و تعالی است که مردم را از ظلمات به نور خارج می‌‌کند و به وسیله انبیا و وحی مردم را به نورانیت، کمال، عشق و مراتب کمال الهی دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: به دنبال او انبیا هستند که همان مکتب الهی را نشر می‌دهند، آنها هم شغلشان این است که انسان را تربیت کنند تا به مقام انسانیت برسد.

فخریان اظهار داشت: کلید همه سعادت‌ها در دستان معلمان است، این معلمان هستند که می‌توانند استقلال مملکت را حفظ کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول