اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سردشت:

حمایت از کارگران شعار امسال را تحقق می‌بخشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه سردشت گفت: حمایت از جامعه کارگری شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را تحقق می‌بخشد.

حمایت از کارگران شعار امسال را تحقق می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، دلاور رنجبرزاده پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارگران سردشت اظهار داشت: کارگران نقش اساسی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند و شهدای زیادی از این قشر تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: قشر کارگری، جانانه و شجاعانه در برابر دشمن ایستادند و ایران اسلامی را به پیروزی رساندند و پس از جنگ دوباره به چرخه اقتصاد کشور بازگشتند و در راستای رفاه و آبادانی آن تلاش کردند.

رنجبرزاده با بیان اینکه حمایت از کارگران شعار امسال را تحقق می‌بخشد، گفت: از تمامی دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود با حمایت از کارگران در چارچوب تولید ملی گام بردارند چرا که در این صورت می‌توان شعار امسال مقام معظم رهبری را تحقق بخشید.

این مسئول با اشاره به نقش کارگران در اوایل دوران انقلاب اسلامی تصریح کرد: کارگران فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی در دوران ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد آرامش در بخش صنعت کشور نقش بسزایی در ثبات انقلاب ایفا کردند و نقش موثر و سازنده‌ای در این زمینه داشتند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران کارگر اضافه کرد: حمایت از کارگران در واقع حمایت از ارتقای کیفیت و کمیت تولید ملی است و این امر سبب رشد و بالندگی کشور می‌شود.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: یکی از جایگاه‌هایی که دشمنان بیشترین سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهند تا به‌ نوعی نظام اسلامی را دچار چالش و مشکل کنند محیط‌های کارگری است تا آن‌ها را به تحصن، راهپیمایی و اعتصاب بکشانند؛ از این رو جامعه کارگری باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشند و فریب دشمنان را نخورند چرا که بیان قانونی مطالبات می‌تواند نتیجه‌بخش‌تر باشد.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول