اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی هرمزگان:

رسانه‌ها نقشی عمده در تحقق شعار سال دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی و اقدام به تولیدات مورد نیاز نقشی عمده را در تحقق هر چه بهتر شعار تولید ملی داشته باشند.

رسانه‌ها نقشی عمده در تحقق شعار سال دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی‌فارسانی در حاشیه بازدید از دفاتر روزنامه‌های ارمغان بندر، کیهان، فرهیختگان، آفرینش، ابرار اقتصادی و خبرگزار‌ی‌های موج و هرمزگان نیوز،‌ نشریات و رسانه‌ها را پایه اساسی در عرصه اطلاع‌رسانی و بازوان توانمند در هر سازمان خواند و بر ایجاد تعامل و هماهنگی بین نشریات و بهزیستی استان تأکید کرد.

وی در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های بهزیستی هرمزگان اظهار داشت: عموم مردم از دوران جنینی تا دوران کهن‌سالی با بهزیستی در ارتباط هستند و قسمت اعظم فعالیت‌های سازمان بهزیستی آسیب‌شناسی و جلوگیری از آسیب در اجتماع است و باید با همکاری و تعامل با رسانه‌ها، نشریات و ارگان‌های دیگر به آسیب‌های نوظهور و جدید توجه بیش‌تری شود.

محمدی‌فارسانی در ادامه نیز با تشریح فعالیت‌های بهزیستی هرمزگان، رسانه‌ها و نشریات را عاملی در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی دادن بیش‌تر فعالیت‌ها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی دانست و افزود: با توجه بیش‌تر به شعار امسال مقام معظم رهبری بر تولید ملی، در بحث فرهنگی اجتماعی و تحقق تولیدات در این زمینه نیز باید تأکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان، تهیه گزارشات تحلیلی و مقالات علمی، را در دست‌یابی به تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری لازم دانست.

این مسئول با اعلام خبر اختصاص اعتبار برای 200 مسکن مددجویی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال در زمینه مسکن برای اعضای جامعه هدف گام‌های بهتری برداشته شود.

وی متذکر شد: با توجه به حمایت بهزیستی هرمزگان از 57 هزار نفر از اعضا جامعه هدف، تعامل با مطبوعات و خبرگزاری‌ها در کمک به توانمندی و اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی کمک شایانی می‌تواند انجام دهد.

محمدی‌فارسانی با اشاره به حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، در استان هرمزگان این سفرها را مایه خیر و برکت برای اعضا جامعه هدف بهزیستی دانست.

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در پایان به اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی عموم مردم از 120 فعالیت سازمان بهزیستی و سمت و سو دادن خبرهای بهزیستی هرمزگان به سوی گزارشات تحلیلی اشاره کرد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول