اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاکی:

شعار امسال عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاکی گفت: شعار امسال بنام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نباید تنها در تابلوهای تبلیغاتی منعکس شود بلکه شعار امسال عملیاتی شود.

شعار امسال عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم سعیدی صبح امروز در نشست شورای اداری کاکی اظهار داشت: خداوند تبارک و تعالی و نبی مکرم اسلام (ص)و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) بزرگ‌ترین معلمان بشریتند و در عصر ما نیز به عنوان نمادین نمونه‌های مطهری‌ها و امسال این‌ها زیاد هستید.

امام جمعه موقت کاکی افزود: با سیر در سیره عملی مجاهد شهید آیت‌الله مطهری می‌بینیم که گروهکی که ایشان را ترور کردند در مصاحبه‌هایشان علت دقیق ترور این شخصیت والا را پاسخگویی به انحرافاتی که ایجاد کرده بودند و ناکام گذاشتن آن‌ها در رسیدن به خواسته‌هایشان مطرح کردند.

وی ضمن قدردانی از همه کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت گام برمی‌دارند گفت: معلمان قدر خود را بدانید و خوشا به حال شما معلمان که سعادت نصیبتان شده و ادامه دهنده راه انبیا هستند.

وی ضمن تبریک هفته کار و کارگر ادامه داد: کارگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه رفیعی دارد و باید در اجتماع ما جایگاه کارگر به نحوی تعیین شود که به فرموده حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) کارگر را نباید در یک گروه جدای از اجتماع تلقی کرد.

سعیدی افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان در روز کارگر شخصاً از تعدادی از کارخانه‌ها بازدید کردند و بیانات مهمی داشتند از جمله ارزش‌گذاری به نیروی انسانی، در نظام جمهوری اسلامی با کارگر که هم جایگاه او را حفظ می‌کند و هم از او حمایت می‌کند.

وی با اشاره به 16 اردیبهشت روز ماما ضمن گرامیداشت این روز گفت: این قشر باید به وظیفه‌ای که بر عهده دارند دقت کنند چرا که با مرگ و حیات مردم سروکار داشتن وظیفه مهمی است.

سعیدی به روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر اشاره و خدمت‌رسانی به خلق خدا را افتخاری بزرگ و الهی برشمرد و حمایت از نیازمندان و کمک به هم‌نوع با حفظ کرامت انسانی را مورد تاکید قرار داد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت: در سالی که سال تولید، کار و سرمایه ایرانی است نیاز به کار و حرکت است و با دقت و سریع باید حرکت کرد و این نباید به جلسات هر چند جزئی و کلان و یا صرفا شعارهایی که بر دیوار نقش بسته شوند تفهیم شود.

سعیدی تصریح کرد: باید بدانیم چنانکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند: کشور ما به استقلال اقتصادی پایدار و قوی نیاز دارد ،که از سه سال پیش هم در نامگذاری سال‌ها و هم در بیانات ایشان تذکرات مفیدی را به همه اقشار جامعه داشتند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول