اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج جامعه زنان سپاه فیروزکوه خواستار شد

زمینه‏‌های اجتماعی عمل به حجاب برای جوانان ایجاد شود

خبرگزاری فارس: بسیجیان جامعه زنان سپاه فیروزکوه با صدور بیانیه‌‏ای ضمن برائت از هرگونه رفتاری که به شان فاطمی زن خدشه وارد سازد، از دولت خواستند زمینه‏‌های اجتماعی عمل به دستور حجاب برای جوانان ایجاد شود.

زمینه‏‌های اجتماعی عمل به حجاب برای جوانان ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه فیروزکوه به مناسبت ولادت برترین زن هستی، فاطمه مرضیه(س) و ولادت فرزند خلف ایشان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

در بند نخست این بیانیه جامعه بانوان ضمن اعلام فخر از انتصاب روز میلاد بانوی جهان اسلام، حضرت صدیقه طاهره(س) به عنوان روز زن و روز مادر، مراتب سپاس خود را از بیداری زنان و تجدید حیات معنوی آنها به دست پربرکت حضرت امام خمینی(ره) در بستر انقلاب اسلامی ابراز داشتند.

در این بیانیه آمده است: ما زنان و مادران با الگو گرفتن از بزرگ بانوی اسلام تا آخرین قطره خون خود از ولایت فقیه زمان خویش دفاع خواهیم کرد.

در ادامه این بیانیه جامعه زنان در راستای منویات مقام معظم رهبری، امام خامنه‏‌ای حمایت همه جانبه خویش را از کارگران و تولیدکنندگان زحمتکش عرصه علم و صنعت کشور و همچنین خودداری کردن از خرید کالاهای وارداتی که مشابه آنها در کشور تولید می‏‌شود، اعلام کردند.

در این بیانیه می‏‌خوانیم: ما زنان مسلمان اعلام می‏‌داریم از بانویی الگو گرفته‏‌ایم که در دفاع از حریم ولایت نشان داد که بصیرت همواره می‏‌تواند نقطه عطفی در پاسداری از ارزش‏‌ها و تبلور حقانیت اسلام ناب محمدی(ص) باشد.

در این بیانیه تاکید شده است: جوانان ما با تاسی از مادر خود، ولایت‏مداری، وظیفه‏‌شناسی و حتی شهادت و گمنامی را آموختند و مادران ما فداکاری و ایثار و گذشتن از مال و جان و فرزند خویش را تجربه کردند و این راهی است که از گذشته تاریخ پیش روی شیعیان بوده و از این پس نیز خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: در واقع امروز زنان جامعه اسلامی آگاهانه راهی را انتخاب کرده‏‌اند که بانوی اسلام، بشریت را به آن راه فراخوانده‏‌اند و حضور آگاهانه زنان در جبهه‏‌های فرهنگی، تربیتی، سیاسی، اجتماعی و .. بدون شک از زندگی بانوی اسلام فاطمه‏‌زهرا(س) است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به طور کلی ما زنان با توجه به نقش محوری در تربیت و شکوفایی نسل فردا و با الگوگیری از حضرت فاطمه(س) برای تربیت نسلی آگاه، بابصیرت و ولایت‏مدار تلاش خواهیم کرد و فرزندانی شایسته حکومت مهدوی و پاسدارانی از جنس نهضت عاشورایی به جامعه تحویل خواهیم داد.

در این بیانیه بسیجیان جامعه زنان سپاه فیروزکوه ضمن برائت از هرگونه رفتاری که به شان فاطمی زن خدشه وارد سازد، از دولت خدمتگزار و ولایت‏‌محور و سایر مسئولان ذی‏صلاح خواستار ایجاد زمینه‏‌های اجتماعی عمل به دستور ضروری حجاب برای جوانان شدند تا همه بتوانند از اخلاق دینی بهره گرفته و زنان مسلمان به منزلت و جایگاه واقعی خود دست یابند.

در این بیانیه آمده است: ما زنان با تاسی از کمال و روح فاطمی و با الگو گرفتن از حضرت زینب(س) از زنان و کودکان مظلوم جهان به ویژه زنان جهادگر بحرین، لیبی، یمن، مصر و سایر کشورهای اسلامی و همه مظلومان عالم حمایت می‏‌کنیم و به مدعیان حقوق بشر با بانگ بلند می‏گوییم که یا ادعای خود را عملا اثبات کنند و یا زبان در کام گرفته و فریادهای دروغین خود را برای دفاع از حقوق بشر پایان دهند.

در این بیانیه می‏‌خوانیم: امروز جهانیان به ویژه زنان می‏دانند که ادعای دموکراسی، حقوق بشر و کنوانسیون‏‌های کودک، زن و اجتماع وسیله‏‌ای برای تسلط بیشتر زورمندان بر مظلومان است؛ اما زهی خیال باطل که انسان رو به سمت آگاهی، رشد و کمال می‏‌رود و به زودی روزی خواهد رسید که صدای «انا المهدی» سراسر جهان را درمی‏‌نوردد و بانگ «لا اله‏‌الا الله» و «محمد رسول‏‌الله» طنین‏‌انداز می‏‌شود.

در این بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت فیروزکوه ضمن بیعت مجدد با آرمان‏‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ایستادگی کامل خود تا پای جان از آرمان‏‌های انقلاب و پاسداری از ارزش‏‌های اسلامی را اعلام کردند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول