اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت میاندوآب:

ترویج حجاب نیازمند تقویت فرهنگ فاطمی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت میاندوآب گفت: ترویج حجاب و عفاف در جامعه نیازمند تقویت فرهنگی فاطمی است.

ترویج حجاب نیازمند تقویت فرهنگ فاطمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام نادر شکر زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب با تبریک میلاد دخت پیامبر اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در طول عمر خود الگویی برای عالم بشریت بود و همواره از حریم ولایت دفاع کرد.

وی با تاکید بر الگوگیری از آن بانوی بزرگوار افزود: همه زنان و دختران باید از عفاف و حجاب آن حضرت درس بیاموزند چرا که عفت و پاکدامنی بهترین سلاح در برابر ناپاکی‌هاست و زنان مسلمان در همه جای دنیا باید با پیروی از فرهنگ فاطمی، سعادت دنیوی و اخروی را تضمین کنند.

شکر زاده در ادامه سلامت جامعه اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: تامین سلامت جامعه و تربیت نسلی متعهد و متخلق به اخلاق قرآنی و حفظ دستاوردهای انقلاب و ترقی و اعتلای آن‌ها در گرو احیای ارزش‌های قرآنی است از این رو باید در راستای به کار گیری ارزش‌های دینی و آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی تلاش کرد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اتحاد و همبستگی بین مسلمانان اضافه کرد: در زمان حاضر دوری از اختلاف و تفرقه در جهان اسلام ضروری است و باید اتحاد و همبستگی را حفظ و تقویت کنیم.

شکر زاده با تاکید بر تقویت و حفظ روحیه برادری تصریح کرد: روحیه برادری میان مسلمانان سبب می‌شود تا آن‌ها با حفظ وحدت و انسجام روابط خود را تقویت کنند چرا که این امر منجر به تقویت عزت و قدرت مسلمانان می‌شود.

امام جمعه موقت میاندوآب در ادامه هفته هلال احمر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: سازمان جمعیت هلال احمر یکی از سازمان‌های بشردوستانه است که در راستای حمایت از محرومان و آسیب‌دیدگان فعالیت می‌کند که باید در راستای رسالت خود بیش از پیش تلاش کند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول