اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

دیدار امروز حجاب قزوین و حفاری اهواز لغو شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بانوان حجاب قزوین گفت: دیدار تیم‌های فوتسال بانوان حجاب قزوین و شرکت ملی حفاری اهواز که بنا بود امروز برگزار شود، به بیست و هشتم اردیبهشت ماه موکول شد.

دیدار امروز حجاب قزوین و حفاری اهواز لغو شد

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دیدار این تیم مقابل شرکت ملی حفاری اهواز در چارچوب هفته ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، بیست و هشتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

آمنه محمودی با بیان اینکه این دیدار پیش از این بنا بود بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شود، عنوان کرد: این دیدار به دلیل تعطیلات دو هفته‌ای لیگ، به خاطر حضور تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت چهار جانبه روسیه به تعویق افتاد.

وی با انتقاد از برنامه‌ریزی فدراسیون که بازی‌های لیگ را در هفته‌های ششم و هفتم به تعویق انداخت، عنوان کرد: با تعطیلی دو هفته‌ای لیگ برتر در کوران مسابقات، حفظ توان جسمانی بازیکنان کار سختی است و همین امر منجر به کاهش کیفیت بازی‌های لیگ می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه تعطیلی لیگ به ضرر تیم قزوینی تمام شد، بیان کرد: در حالی که شاگردانم تمرینات خوب و منظم خود را با پیروزی مقابل شاهین بندرعباس دنبال می‌کردند، این مسئله به نوعی شوک را به تیم حدیث قزوین وارد کرد.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین همچنین با اشاره به حضور فاطمه اعتدادی، ملی‌پوش قزوینی تیم حجاب در ترکیب تیم ملی تصریح کرد: این بانوی استان قزوین در حال حاضر در تورنمنت چهارجانبه روسیه به سر می‌برد.

محمودی با بیان اینکه اعتدادی در دو سال اخیر یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی فوتسال کشورمان بوده است، افزود: این بازیکن ارزشمند قزوینی، دی ماه گذشته به همراه تیم بانوان کشورمان قهرمانی رقابت‌های فوتسال غرب آسیا را در کارنامه خود ثبت کرد.

سرمربی تیم فوتسال حجاب قزوین با اشاره به اینکه عنوان سومی تیمش در این فصل از مسابقات قطعی شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله چهار امتیازی با تیم شرکت ملی حفاری اهواز، چیزی برای از دست دادن نداریم و تلاش می‌کنیم با شکست این تیم نایب‌قهرمانی لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور را نصیب خود کنیم.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول